خدا این زیارات رو شامل حال کسانی کنه که میدونن چجوری از این دوساعت رفتن و اومدن استفاده بکنن.. نه اینکه 10 کیلو تسبیح بخرن واسه رووسا فقط..
مرسی.. اسحاق جان بدجور شرمنده شدم.. کاش یه تبصره میدادی که بی اهل و بی عیال هم بشه اومد.. گرچه ما صحبتامون عد و قرارمون رو بر اون اساس تاهل گذاشتیم...