سلام مرسی..
برا سیستم عمومی خوبه ها ولی.. نصبش کن دیگه.. خیالت هم راحت میشه..
انشاا... که قبول میشی.. و سیستم هم شخصی میکنی.. من هم اونیکی سیستم با قارداش دارم کار میکنم. و خودم یه نتبوک ایسوس دارم که فقط برا اینترنته... هیجی هم توش نصب نیست..
همون دیگه.. کم برای من جکم شال رو داره.. میدونم چی میگی.. خونه ای داریم که متعلق به خودمون نیست.... یه روز این دلبستگیهام از بین میرن بیشترشون.. به همین خوشمزگی..
من که نمیخوام به عاقبت اون الاغ دچار بشم..
ولی بیشوخی خیلی قشنگ بود.. و عکسی هم که گذاشتی واقعا روحم رو جلا داد.. ممنون حس گرفتم.. الان میرم سرزمین رویاها تا برا خودم یه شعر بنویسم از اینهمه زیباییهای دنیا..
اینجام داره بارون میاد..
ولی واقعا چکاری با پنجره داشت...حرفش چی بود.. من اگه جای...
اوه دارم به یه سری نتایج میرسم.. اورگین دولودو از اون الاغ..؟
بابا این اسپم شبونه رو هم زدن داغونش کردن که بعضی وقتها دلمون میگرفت میرفتیم اونجا از خودمون شعر در میکردیم.. کلا حس شاعریم پرید اصلا با این کارشون...
زیاد تو هم فکر گذشته رو نخور...[IMG]
oh no
say me i've no chance to have a wife for many many years..
i've only a pencil some book and a big heart to love
in this time boys without money are such a car without gas
ببین همه دارن ازش حرف میزنن.. گریز ازش یه اشتباهه.. باید بریم به استقبالش.. ولی جهت ملاحظه تو.. چون من تو این فکرم الان پس چیزی نمیگم تا مکدر از نوشته های .. م.ر.گ آورم نشی...
آینده رو فقط نوه هات که اون موقع براشون گذشته حساب میشه خواهند فهمید..
رییس هم خواهی داشت.. اصلا قراره با رییست زندگی بکنی.. دیدنی میشه وقتی این ادعات نقض بشه.. اسحاق.. :redface:
چی گفتم ای بابا من حساسم ها.. تئز بهم بر میخوره.. منی گوزت-ده سن آللاه..
نمیدونم از کدوم اخلاق بدت داری حرف میزنی.. خب من ادعای ادام شناسی دارم.. یعنی تو چیزی رو داری مخفی میکنی؟.. اولمویا آدام اولدوروپسن؟
تو-یک قاتلی
وای دده بیر لحظه ات آجی اولدوم من... بیلدیم اوزوم دئمه
من نمیدونم چه مرضی دارم که میخوام ازت اعتراف بگیرم آخه...؟ باشه دیگه واقعا قبول کردم.. نه واقعا تحسینت میکنم بیشوخی گفتم.. اودا اولاجاخ واختیندا..
مثلا منیم یوخدو نه اولوپ بو درد نن دا گئداجایام قبرستانا..[IMG] بیلیرم آللاه سانا صبر وئرسین..
یوخ دئمم.. دئمیرم ..
خب در نگاه اول خیلی مظلوما.. خیلی.. ولی در همون حال بدجور اب زیرکاه و زبلند.. ادم دلش میخوا د بگیره نازشون کنه ولی بعدا میفهمه که این خودش از قصد جلو راهت ایستاده تا نازش کنی..
ووروجکند دیگه.. این برا شروع کافیه..
ای بابا تو دست پیش گرفتنت عالیه بیستی.. واسه همین بهت نمیاد... کمتر کم میاری
آهان دیگه دلخوش کردنه.. نه من خوشم میاد تو روحیه خوبی داری و تاحالا خیلی سعی کردم به هم بریزم ولی نتونستم... نمیدونم چرا.. خداروشکر که از این خوشی هات کم نمیشه.. الحمد..
اونو دا اوزون خوش بیلیسن... آغزیمی آشما منیم دال قاباغیم یوخدو ها دانیشاندا[IMG]
خب دیگه همون چیزی که مغزم گرفت رو انعکاس دادم رو کاغذ.. الان میری؟ خوبه.. ولی فکر کنم خیلی معطل بمونی پیش اقا دکتر..
خبر خوش میاری حتما... زیاد نیگران نباش .. هیچی نیست. خوکیا قدرت تایپ ندارن پس مال تو یه سرماخوردگی سادست
منتظرم برگردی منتظر..