من یه بدی ای که دارم نمیتونم جنبه صورتی نگه دارم.. و این بده شاید کمی ریا خوبه فکر کنم نه...
نه من چنگول زدنیم الان.. یکی ببیندم میخواد با چنگالاش هی چنگولم بزنم.. روبی رو میگم.. اگه دستش بهم برسه ریز ریزم میکنه.. میدونم
اخه داداشت مگه میتونه حرف بزنه؟
مگه بچه قنداقی نیست؟
بیچاره ر چرا میزنی؟؟ ...
خب چی بگم از اون جمله.. یاد استادمون افتادم.. میگفت شما باید از من کار بکشید مجبورم کنید که هی براتون تمرین حل کنم..
واللا فقط تو گوگل بنویس آموزش آذری.. میدونی زیاد در جریان نیستم ولی اگه میخوای با فرومای آذری کار کنی اینجا میتونی عضو بشی توش پر از این مسایله و خوبیش اینه هر دو حالت استفاده میشه..
irazturk.com
سایت خوبیه و زیاد با مسایل اوجور کار نداره.. ***** میلتر دا یوخدو.. راحت میتونی بنویسی حتی اگه...
آه نه واقعیتش اون انتخاب آخرم بود.. بیشتر از اون مرد سفید پوست جوون استفاده میکردم..
البته بگم ها من بیشتر از ترینر استفاده میکنم تا بازی خور واقعی باشم.. خب دیگه از بازیهای خاصی لذت میبرم.. این و کال آو دیوتی و دلتا فورث و این چیزا..