نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  2. mehrdad2012

    این همه گل همش مال منه ؟؟؟

    این همه گل همش مال منه ؟؟؟
  3. mehrdad2012

    خداراشکر .اگه کنجکاوی نباشه کجا رفتید ؟؟؟؟

    خداراشکر .اگه کنجکاوی نباشه کجا رفتید ؟؟؟؟
  4. mehrdad2012

    آره آجی از اصطلاح های رشته ی عمران هستش . به سلامتی می دونی چی میگی خیلی حال میده بعد از امتحان...

    آره آجی از اصطلاح های رشته ی عمران هستش . به سلامتی می دونی چی میگی خیلی حال میده بعد از امتحان اخری بری و حسابی استراحت کنی .
  5. mehrdad2012

    چرت زدن های باحال

    مگه چه طوری می خوابی آجی ؟؟؟؟ :biggrin:
  6. mehrdad2012

    چرت زدن های باحال

    آره آجی گاهی وقت ها خیلی کیف میده .
  7. mehrdad2012

    چرت زدن های باحال

    واشه چی آجی ؟؟؟
  8. mehrdad2012

    خوش گذشت اجی ؟؟؟؟؟

    خوش گذشت اجی ؟؟؟؟؟
  9. mehrdad2012

    design

    مرسی اجی . خیلی زیبا بود . ;)
  10. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  11. mehrdad2012

    تراز ترازم اجی . منم اصطلاح فنی خودم را به کار بردم . چه خبر ؟؟؟؟

    تراز ترازم اجی . منم اصطلاح فنی خودم را به کار بردم . چه خبر ؟؟؟؟
  12. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  13. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  14. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  15. mehrdad2012

    [IMG]

    [IMG]
  16. mehrdad2012

    منم میخوام تنها تنها می خوری ؟؟؟؟

    منم میخوام تنها تنها می خوری ؟؟؟؟
  17. mehrdad2012

    آره کلا ارائه نشده . به خاطر اینکه اگر می خواستم پروژه راه را بگیرم باید یه روز دیگه اضافه...

    آره کلا ارائه نشده . به خاطر اینکه اگر می خواستم پروژه راه را بگیرم باید یه روز دیگه اضافه میرفتم دانشگاه .
  18. mehrdad2012

    سلام آجی . خوبی ؟؟؟

    سلام آجی . خوبی ؟؟؟
  19. mehrdad2012

    مثل همیشه عالی . ببخشید اجی منم مثل تو شدم تشکر ندارم . همین جا ازت تشکر میکنم واقعا عالی بوود .

    مثل همیشه عالی . ببخشید اجی منم مثل تو شدم تشکر ندارم . همین جا ازت تشکر میکنم واقعا عالی بوود .
بالا