نتایح جستجو

  1. mehrdad2012

    چرت زدن های باحال

  2. mehrdad2012

    قبل از انكه بميرم...دوست دارم....

    قبل از انکه بمیرم دوست دارم به هدفهایی که دارم برسم . مرسی از تایپیک زیبات .
  3. mehrdad2012

    کی بد آدرس میده این ها همش شایعه هستش جی الناز میدونه .

    کی بد آدرس میده این ها همش شایعه هستش جی الناز میدونه .
  4. mehrdad2012

    به امید روزی که هر یکی از بچه ها و دوستانم به خصوص اون چند نفری که دوستشون دارم و خودشون می...

    به امید روزی که هر یکی از بچه ها و دوستانم به خصوص اون چند نفری که دوستشون دارم و خودشون می دونن همشون به اهدافشون برسن و در اون روز ها همدیگر را ملاقات کنیم اخ چه کیفی میده .
  5. mehrdad2012

    به امید روزی که هر یکی از بچه ها و دوستانم به خصوص اون چند نفری که دوستشون دارم و خودشون می دونن...

    به امید روزی که هر یکی از بچه ها و دوستانم به خصوص اون چند نفری که دوستشون دارم و خودشون می دونن همشون به اهدافشون برسن و در اون روز ها همدیگر را ملاقات کنیم اخ چه کیفی میده .
  6. mehrdad2012

    انشاا... . واقعا امروز روز خیلی خیلی خوب و شادی بود واسم .

    انشاا... . واقعا امروز روز خیلی خیلی خوب و شادی بود واسم .
  7. mehrdad2012

    هستی آجی هستی شک نکن . به قول آجی فاطمه انشاا... خبر قبولی دکترات را بدی بهمون .

    هستی آجی هستی شک نکن . به قول آجی فاطمه انشاا... خبر قبولی دکترات را بدی بهمون .
  8. mehrdad2012

    آجی گلم تو با اجی الناز هیچ فرقی باهم ندارید خودت می دونی . :gol::gol:

    آجی گلم تو با اجی الناز هیچ فرقی باهم ندارید خودت می دونی . :gol::gol:
  9. mehrdad2012

    وای آجی مرسی . بیخیال اجی خبر قبولیت خیلی واسم ارزشمنده . انشاا.... همه ی بچه ها و دوستای باشگاه...

    وای آجی مرسی . بیخیال اجی خبر قبولیت خیلی واسم ارزشمنده . انشاا.... همه ی بچه ها و دوستای باشگاه مثل اجی فاطمه و داداش شهاب و اجی پریسا و ..... میایید اصفهان همه کنار هم اصفهان را گشت می زنیم و لذت می بریم .
  10. mehrdad2012

    از دست این اجی فاطمه . :biggrin:

    از دست این اجی فاطمه . :biggrin:
  11. mehrdad2012

    انشاا..... . من کاری نکردم آجی تو منا خوشحال کردی و خستگی از تنم بیرون رفت با خبر قبولیت .

    انشاا..... . من کاری نکردم آجی تو منا خوشحال کردی و خستگی از تنم بیرون رفت با خبر قبولیت .
  12. mehrdad2012

    وای اجی اومدی . واقعا از ته قلبم میگم خیلی خوشحال شدم خیلی . چشمات بی بلا

    وای اجی اومدی . واقعا از ته قلبم میگم خیلی خوشحال شدم خیلی . چشمات بی بلا
بالا