سلام به داداش شهاب گلم . داداشی دستم بند بوده اگه بیام باشگاه در حد یه ساعت میام برای جواب دادن به پیام هام . اما هیچ وقت داداش شهاب را فراموش نکردم .
[IMG]
نه تا الان شرکت نکردم . آره عمران واقعا رشته ی عالی هستش از همه لحاظ هم اقتصادی هم آینده ی شغلی . من فعلا باید برم . اگه سوالی داشتی در خدمتم آجی واشم پشام بذار .