You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دمتون گرم والا من زور میزنم 11 بخوابم 9 خواب میرم خو
-
سلام مهتاب خانوم چی شده از اینورا پیداتون شده
-
اوفففففففففف عالی تو مدت 5 ثانیه موش ابکشیده شدم بارون عجیبی اومد که من تو عمرم ندیده بودم
-
خوبه بازم مثل بچه های باشگاه جغد نیستی دی
-
هاییییی فاطیمااااااااااااااااااااااااااااا خوبی کوچولوی بلا
-
-
با ترجمه بنویسسسسسسسس این چیه نوشتی :mad:
-
-
ممنون عید گذشته شما هم مبارک باشد . :D
-
منم محسن به قول بابابزرگ خدابیامورزم مسین
دانشجوی اوستا بنایی (عمران)
22 ساله انشالا که درست حساب کرده باشم
از یزد
-
خواهش میکنم خوش گذشت که انشالا عیدی بهت
-
-
باشه لباساتو بدوز که عید امسال باید بیایی قر بدی برای یکی از بچه ها من نیستما :redface:
-
-
-
بهش زن نمیدن ولی دختر که میدن مگه چشه داداش شهاب
-
خبر داری شهاب داره داماد میشه :D
-
-
شهاب سلام چرا هیشکی نییییییییی تو این باشگاه
-
من محسنم اهان نمیدونم چرا فکر کردم جمله ات سوالی بود اهل کجای چند سالته چه رشته ای از خودت بگو در کل :biggrin: