You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
تو که تو دسترس نیستیییییییییییییییی زنگ نخوردی که
-
یاسین کوچولو من دارم میرم بای
-
نچ من بهش گفتم به همه میگم دی خودش خبرو داره تکذیب میکنه شیطون
-
به کدوم زنگ میزنییییییییی خوب دائمی یا ایرانسل
-
بهه چرا همه کم کم داره چراغشون مسوزه
سیما من دیگه برم که بدجور گشنه
-
فطیما جون من برم که الان معدم سوراخ میشه
-
اونو نمیدونم اولش گفت گفتم به بچه ها میگم حالا داره دبه در میاره شیطون
-
اولو اخر اسمشو که بهت گفتم 2 تا دیگه مونده که خودت حدس بزن نمیگم شهابه ها:D
-
چرااااااااااااااااا خوببببببببب
-
منم خوشحال شدم خوش بگذره به امید دیدار
-
همین کارا میکنیم که به جغد تشبیهمون میکنند :D
-
اره دیگه کسی نیستتتتتتتتت دلم برا همشون تنگ شده به غیر از مهرداد که با هم در تماسیم
-
بخت دختراننننننننننننننننن :biggrin:
-
خیلیییییییییییییییییییی قدیمی هستشاااااااااااااااا
-
خبر داشتییییی یا نه شیطون به کسی چیزی نگفت
باشه برو به سلامت
-
منم همینجا ها بودم یه خورده مشکل داشتیم وقت نمیکردم بیام اینجا چه میکنی خوبی احوالاتت چطورههههه
-
سلام سحر خانوم از دوستان قدیم
-
-
اوخ اوخ یادم رفت ببخشید سلام به بزرگی فیل دی
خالووووووووو
خبر داری یکی از بچه ای باشگاه داره داماد میشه از دوستات هم هست
-
یاسین تو چندسالته هاننننننننننننننننننن سال دومیییییییییییییی