You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
دوستان من رفتم اذون گفت دیگههههههههههههه به امید دیار
-
-
چرا چند شدییییییییییییییی در گوشم بگو کسی نفهمه چه رشته ای بودی
-
باشههههههههههه خوب از خودت نگفتیییییییییییی
-
بازم خدارو شکر جواب کنکورت چی شد چند شدی
-
محسننننننننننن بودم یادت رفت
-
ناراحت شدی دستش میخواهی نصیختش کنم
-
2 چیز بگو ولی بگو رتبه ات چند شد
بعد اگه میخواهی بگی منو یادت نیست عیبی نداره بگو
-
گفت 5 سال اضاف کنم اما ریاضیم خوب نیست که نفهمیدم چند
اذیت شهاب نکن دوستمه ها :D
-
خوب اونای دیگه کامل یادم رفته بود ولی تو رو یادمه که روبیک مسابقه داشتی
-
10 تا 12 سال سنتو خیلی بالا گفت کمتر میخوره :D
-
10 تا 12 سال :D سنتو خیلی بالا گفت
-
تنها دختری که یادم مونده تو باشگاه تو بودی مابقی رو پرسیدم دوباره اسمشونو
-
شهاب تو که احیانا یاتاغان نزدی 10 . 12سال
-
ااااااااااااااااااااااااااااااخوب چه خبرا تو بودی که روبیک مسابقه داشتی
-
پرسیدمممممممممممممممممممممممممم
-