You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
سلام بهار خانوم تولدتون مبارک باشه
-
-
خواهش میشه از نظر من اهوم از نظر شوما چی :que::D
-
-
افریننننننننن وسط باشگاه اومدنت کمی برای استراحت برو درس بخون :D
-
اووووووووه بخون رشته سختی داری الان اینجا چی کار میکنی برو درس بخون بچه
-
-
چه امتحانییییییییییییییییی هان
-
ااااااااااااااااااااااااووووووووووووووووووهههههههههههههههههههههههوووووووووووو درس و زندگی
اگه مثل من درس بخونی که کلات پس معرکست
-
خوش بگذره سیما جان به امید دیدار من تا یکشنبه نیستم دارم میرم دهمون گردش :D
-
یکم از خودت بوگو اسمتو بگو رشته متولد محل زندگی
-
اره خوبم تو خوبی درگیر چی بودی که باشگاه رو ول کردی رفتی
-
کجا بوده راستشو بگو این حواست
-
من که اصلا همکاری نمیکنه باهاش دعوا دارم همیشه :D
-
عیبی نداره خوبه کجا رفتی من الان بیدار شدم
-
-
سلام مرجان چطوری خوبی کجایییییییی کم ژیدا شدی افلاین شدی
-
شیما یا شیوا اگه اشتباه نکنم
-
فردا 6 میام اگه عید نبود یا شنبه