نتایح جستجو

  1. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  2. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  3. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  4. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  5. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  6. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  7. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    دستشون درد نکنه......!!!!! :razz:
  8. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    شوخی کردم مصطفی جون(اگه اشتباه نکنم)....من چون تاحالا توی تالار معماری ندیده بودمت خواستم باهات شوخی کنم..امیدوارم ناراحت نشده باشی....اشکالی نداره برو فرغونتو وردار بیار هنوز کلی خاک گوشه تالار مونده...بجنب...!!!!! چرا واستادی داری منو نگاه میکنی...؟؟؟؟;)
  9. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    شوخی کردم مصطفی جون(اگه اشتباه نکنم)....من چون تاحالا توی تالار معماری ندیده بودمت خواستم باهات شوخی کنم..امیدوارم ناراحت نشده باشی....اشکالی نداره برو فرغونتو وردار بیار هنوز کلی خاک گوشه تالار مونده...بجنب...!!!!! چرا واستادی داری منو نگاه میکنی...؟؟؟؟;)
  10. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    شوخی کردم مصطفی جون(اگه اشتباه نکنم)....من چون تاحالا توی تالار معماری ندیده بودمت خواستم باهات شوخی کنم..امیدوارم ناراحت نشده باشی....اشکالی نداره برو فرغونتو وردار بیار هنوز کلی خاک گوشه تالار مونده...بجنب...!!!!! چرا واستادی داری منو نگاه میکنی...؟؟؟؟;)
  11. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    شوخی کردم مصطفی جون(اگه اشتباه نکنم)....من چون تاحالا توی تالار معماری ندیده بودمت خواستم باهات شوخی کنم..امیدوارم ناراحت نشده باشی....اشکالی نداره برو فرغونتو وردار بیار هنوز کلی خاک گوشه تالار مونده...بجنب...!!!!! چرا واستادی داری منو نگاه میکنی...؟؟؟؟;)
  12. سـعید

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    شوخی کردم مصطفی جون(اگه اشتباه نکنم)....من چون تاحالا توی تالار معماری ندیده بودمت خواستم باهات شوخی کنم..امیدوارم ناراحت نشده باشی....اشکالی نداره برو فرغونتو وردار بیار هنوز کلی خاک گوشه تالار مونده...بجنب...!!!!! چرا واستادی داری منو نگاه میکنی...؟؟؟؟;)
  13. سـعید

    كمك ،HELP ، سئوالات، FAQ ، درخواست ( پروژه هاي درسي )

    دوست عزیز لطفا در تاپیک مربوطه پست بزنید... http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=22411
  14. سـعید

    با جواب به این تست روانشناسی .... واقعیتی بزرگ اشکار می گردد.

    ای بابا ارغوان باز 2 روز نیومدم تو تالار گردو خاک کردی......حیف که دیگه توبه کردم و الا می یومدم و ..........!!!!!
  15. سـعید

    معما

    اشکان جان جواب سوال : یک سکه به نفر دوم. یک سکه به نفر سوم. 998 سکه به نفر چهارم می دم. نفر دوم و سوم هیچگاه راضی نمیشن که تعداد نفرات به سه نفر برسه. چراکه در این صورت تنها با رای مخالف نفر اول هردوی آنها به دریا انداخته خواهند شد و نفر اول همه سکه ها رو تصاحب خواهد کرد. بنابراین در چنین...
  16. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    این جواب مربوط به سوال 1 می باشد...لطفا در هنگام پاسخ به سوال به سوال آخر پاسخ دهید...شماره سوال فعال یا آخرین سوال در امضای من می باشد......
  17. سـعید

    با جواب به این تست روانشناسی .... واقعیتی بزرگ اشکار می گردد.

    قابل توجه الناز و ارغوان و .... من قاتل نیستم.....
  18. سـعید

    محل کار کارمندان شرکت گوگل(واقعا دیدنی)!!

    اینا احتمالا کارمند جدید نمی خوان..؟؟؟؟؟؟:D
  19. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    بچه ها این 2 تا تاپیک هم در همین زمینه است.شاید بتونه کمکتون کنه..... http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=37799 http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=35220
  20. سـعید

    اموزش مربوط به:2D AUTOCAD

    دوست عزیز این امکان اتوکدی که من توضیح دادم طریقه اسکیس زدنه نه راندو کردن...اما باید به عرض شما برسانم که راندو در اتوکد به وسیله رنگ آمیزی با دستور های Hatch و Gradient انجام میشه...من دستور خاصی برای این کار به ذهنم نمیاد ...اگر کسی از دوستان میدونه توضیح بده....
بالا