نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    ۞✿ღ✿۞ بیاید خودمان را آماده میهمانی خدا کنیم ۞✿ღ✿۞

    مرسی پارمهر عزیز مثل همیشه عالی بود :gol::gol::gol:.منم به همه عزیزان تبریک میگم .امیدوارم مهمونای خوبی باشیم برای خدا .
  2. ahoo_fr

    به این ترتیب بزرگ شدیم :||||||||||||||

    بله عاغا بله ...وقتی ذوق مرگ میشدیم واسه یه آبنبات چوبی دیگه این شعرا که شاه بوده پیشش :smile:
  3. ahoo_fr

    سوالات شرعی واحکام اسلامی

    مرسی از اطلاع رسانی ..امیدوارم در پناه خدا موفق باشید .تشکر فراوان .:gol:
  4. ahoo_fr

    همچین تموم میشه که برات میشه یه خاطره. :smile:

    همچین تموم میشه که برات میشه یه خاطره. :smile:
  5. ahoo_fr

    مرسی عزیزم .امیدوارم تو هم همیشه شاد و سلامت باشی .احوالت چطوره خوش میگذره که ؟

    مرسی عزیزم .امیدوارم تو هم همیشه شاد و سلامت باشی .احوالت چطوره خوش میگذره که ؟
  6. ahoo_fr

    مرسی منم خوبم .رامسر .اونورا .خیلی خوب بود .جاتو که نمیشه بگم خالی خودت اونجا هستی .ولی خدا چی...

    مرسی منم خوبم .رامسر .اونورا .خیلی خوب بود .جاتو که نمیشه بگم خالی خودت اونجا هستی .ولی خدا چی آفریده خوش به حالتون .
  7. ahoo_fr

    خوبی عزیزم .اومده بودم نزدیکای تو .

    خوبی عزیزم .اومده بودم نزدیکای تو .
  8. ahoo_fr

    از شیخ بهایی پرسیدند :سخت میگذرد چه باید کرد؟گفت:خودت که میگویی سخت میگذرد، سخت که...

    از شیخ بهایی پرسیدند :سخت میگذرد چه باید کرد؟گفت:خودت که میگویی سخت میگذرد، سخت که نمیماند.....پس خدا را شکر کن که نمیماند.... .
  9. ahoo_fr

    به نظرتون اقایون به چیشون مینازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوب معلومه به مردا ..چه سوالا میپرسی شما ؟خدایی مردا اگگه اینا رو نداشتن اصلا پیش خودشونم نمیرفتن ..چه برسه دخترا .:)
  10. ahoo_fr

    به نظرتون اقایون به چیشون مینازن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خدا پدر اون که لباس های خوشگل درس کرد بیامرزه ..که مردا هم یه ظاهری بهم بزنن .خدا پدر مربی باشگاه ها وآرایشگرها رو هم بیامرزه صلوات .;)
  11. ahoo_fr

    برو عزیزم شبت خوش .:Dداداشت رو بگو بیاد با هم یه صوبت داشته باشیم .:D

    برو عزیزم شبت خوش .:Dداداشت رو بگو بیاد با هم یه صوبت داشته باشیم .:D
  12. ahoo_fr

    خیلی بدی ...اخه ما ضعیفیم ..نهیفیم ..میمیریم زیر بار روزه .:Dاصلا بگو داداشت بیاد ...کجاش بهونه...

    خیلی بدی ...اخه ما ضعیفیم ..نهیفیم ..میمیریم زیر بار روزه .:Dاصلا بگو داداشت بیاد ...کجاش بهونه اس .دوس داشتم دلداری بدی که :redface:
  13. ahoo_fr

    اونم وزنش کم شده ..اخی ....امروز یه نفر بهم میگه نههههههههههههههه ان توجیه نمیتونه باشه .جواب...

    اونم وزنش کم شده ..اخی ....امروز یه نفر بهم میگه نههههههههههههههه ان توجیه نمیتونه باشه .جواب خدا این نیست .:mad:چه میدونم والا ...نظر تو چیه نرگسی ؟:razz:
  14. ahoo_fr

    وزنم کم شده اگه بگیرم بازم کم میشه دیگه زیر میکرسکپ باید منو نگاه کنید:Dبعد دیگه دم افطار به حال...

    وزنم کم شده اگه بگیرم بازم کم میشه دیگه زیر میکرسکپ باید منو نگاه کنید:Dبعد دیگه دم افطار به حال مرگ میشم کم نیس 4 صب تا 9 .
  15. ahoo_fr

    اره خوب نمیشه عزیزم .اما واقعنی امسال نمیتونم بگیرم .هم ناراحتم:( هم خوشحال .:D

    اره خوب نمیشه عزیزم .اما واقعنی امسال نمیتونم بگیرم .هم ناراحتم:( هم خوشحال .:D
  16. ahoo_fr

    من دارم بهش فکر میکنم.هی میگم ای خدا ...روزه رو نمیشه شب بگیریم .؟نمیشه ناهار باشه ..نمیشه...

    من دارم بهش فکر میکنم.هی میگم ای خدا ...روزه رو نمیشه شب بگیریم .؟نمیشه ناهار باشه ..نمیشه امسالو بیخیال شی ..
  17. ahoo_fr

    صبر میکنیم تا بیاد خوب ...ای وای طرف شما که بهتر از ماس .این جا هم افتضاح بود امروز .ماه رمضونو...

    صبر میکنیم تا بیاد خوب ...ای وای طرف شما که بهتر از ماس .این جا هم افتضاح بود امروز .ماه رمضونو بگو .......آخ آخ .
  18. ahoo_fr

    اههههههههههههه حیف شد میخواستم اذیتش کنم یه ذره اذیت خورش ملسه نازی .چه خبر عزیزم ..تعطیلات خوش...

    اههههههههههههه حیف شد میخواستم اذیتش کنم یه ذره اذیت خورش ملسه نازی .چه خبر عزیزم ..تعطیلات خوش میگذره ؟
  19. ahoo_fr

    سلام عزیزم .مرسی تو خوبی خانمی .؟بوی نازی میاد ...داره میره انگار ..بمون نازی .کار داریم باهات.:D

    سلام عزیزم .مرسی تو خوبی خانمی .؟بوی نازی میاد ...داره میره انگار ..بمون نازی .کار داریم باهات.:D
بالا