نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    رد پای احساس ...

    می دانی ... !؟ به رویت نیاوردم ... ! از همان زمانی که جای " تو " به " من " گفتی : " شما " فهمیدم پای " او " در میان است ...
  2. ahoo_fr

    رد پای احساس ...

    اجازه ... ! اشک سه حرف ندارد ... ، اشک خیلی حرف دارد!!!
  3. ahoo_fr

    [آثار نقاشی] - خطای دید بر روی خط های نقاشی های بدن

    چادویک گری و لورا سپکتور نقاشی های تاریخی را بر روی بدن چادویک باز سازی کرده اند. چادویک یک مرد است و با ایستادن در یک حالت خاص نقاشی بر روی بدن وی کشیده شده است. این نقاشی ها روی بدن چادویک به گونه ایست که تشخصی بدن وی را بسیار مشکل میکند
  4. ahoo_fr

    سلام حال همه ما خوب است ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی...

    سلام حال همه ما خوب است ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب میگویند با این همه عمری اگر باقی بود طوری از کنار زندگی میگذرم که نه زانوی آهوی بی جفت بلرزد و نه این دل ناماندگار بی درمان .... [IMG]
  5. ahoo_fr

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  6. ahoo_fr

    منم رفتم ..روز خوش .چشم حتما محمد جان .بای .

    منم رفتم ..روز خوش .چشم حتما محمد جان .بای .
  7. ahoo_fr

    انقد مردم مزاحمن وبیکار ....ادمو مجبور به دعا میکنن ..:D از فردا میرم تو کار خماریشون .;)

    انقد مردم مزاحمن وبیکار ....ادمو مجبور به دعا میکنن ..:D از فردا میرم تو کار خماریشون .;)
  8. ahoo_fr

    اعصابم خورد میشه وقتی هی زنگ میخوره ..بی ادب ..از همه طرف هم میزنه وایبر ..گوشی ..الان فک کنم...

    اعصابم خورد میشه وقتی هی زنگ میخوره ..بی ادب ..از همه طرف هم میزنه وایبر ..گوشی ..الان فک کنم مرده .یه دو روزیه ای شالا .:D
  9. ahoo_fr

    :biggrin:عجب .. ولی من به این فوشه نیاز دارم اگه گذاشت خبر بده :D

    :biggrin:عجب .. ولی من به این فوشه نیاز دارم اگه گذاشت خبر بده :D
  10. ahoo_fr

    :biggrin:نمیشه خودمون درس کنیم .. مثلا فوش بدیم دیگه کلا زنگ نزنن ..هان :D

    :biggrin:نمیشه خودمون درس کنیم .. مثلا فوش بدیم دیگه کلا زنگ نزنن ..هان :D
  11. ahoo_fr

    برو بابا بزار زنگشو بزنه ... سوسول بازی میخوای در بیاری تو هم ..:D

    برو بابا بزار زنگشو بزنه ... سوسول بازی میخوای در بیاری تو هم ..:D
  12. ahoo_fr

    داری نخشه میکشی ؟؟:D

    داری نخشه میکشی ؟؟:D
  13. ahoo_fr

    فکر خوبیه .....اره ..از زیر کار در نمیره دیگه ...;)

    فکر خوبیه .....اره ..از زیر کار در نمیره دیگه ...;)
  14. ahoo_fr

    ایشالا زود تر کم کنه زحمتو از زندگیت ..تا تموم نشدی .:D من نیستم قاچاقی شنیدم میاد پایین ..:D

    ایشالا زود تر کم کنه زحمتو از زندگیت ..تا تموم نشدی .:D من نیستم قاچاقی شنیدم میاد پایین ..:D
  15. ahoo_fr

    حتما ..تو هم همین طور که بسی محتاجم . راستی پایان نامه پایان یافت به هر حال ؟

    حتما ..تو هم همین طور که بسی محتاجم . راستی پایان نامه پایان یافت به هر حال ؟
  16. ahoo_fr

    خوب .. خدا رو شکر . قبول باشه عبادات محمد آقا .

    خوب .. خدا رو شکر . قبول باشه عبادات محمد آقا .
  17. ahoo_fr

    سلام محمد آقا ..خواهش میکن جناب ..قابل نداشت ..امیدوارم لذت کافی رو برده باشید .:D

    سلام محمد آقا ..خواهش میکن جناب ..قابل نداشت ..امیدوارم لذت کافی رو برده باشید .:D
  18. ahoo_fr

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  19. ahoo_fr

    مرسی محمد آقا. رمــــضــان به شما هم مبـــــارک باشه . امیدوارم خدا بهترین نعمــت ها، بهترین...

    مرسی محمد آقا. رمــــضــان به شما هم مبـــــارک باشه . امیدوارم خدا بهترین نعمــت ها، بهترین خـــوبی ها و بهترین ثــــانیه ها رو نصیب شما بکنه .:gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  20. ahoo_fr

    10 نکته برای ما

    مرسی آقا آرش . عالی بود .:gol::gol::gol: 7- وقتی زندگی برایت خیلی سخت شد به یاد بیاور که دریای آرام، ناخدای قهرمان نمی سازد. ..
بالا