نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    [IMG] [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG] [IMG]
  2. ahoo_fr

    مرسی از گل های زیبا .امیدوار مثل گل شاداب بمونید همیشه . [IMG] [IMG] [IMG]

    مرسی از گل های زیبا .امیدوار مثل گل شاداب بمونید همیشه . [IMG] [IMG] [IMG]
  3. ahoo_fr

    زیبا‌ترین استخرهای «بی ‌حد و مرز» دنیا

    مرسی عالی بود .. ما یه رودخونه سر کوچمونه که تهش معلوم نیس .اینم احتمالا مال ایرانه .:D
  4. ahoo_fr

    شبت قشنگ عزیزم .شب خوش .

    شبت قشنگ عزیزم .شب خوش .
  5. ahoo_fr

    وای ...............مرسی خوشگل خانم ..سارینا چه نفسیه ..از این بچه هایی دوس دارم بگیرمش بچلونمش...

    وای ...............مرسی خوشگل خانم ..سارینا چه نفسیه ..از این بچه هایی دوس دارم بگیرمش بچلونمش .مجتبی هم بامزه اس .خدا نگهشون داره برای خانواده شون .
  6. ahoo_fr

    از اینجا میتونی اپ لود کنی بعد لینک عکسو توی این اینزرت پیکچر هست کپی کنی همین که بالای پیام ها...

    از اینجا میتونی اپ لود کنی بعد لینک عکسو توی این اینزرت پیکچر هست کپی کنی همین که بالای پیام ها هست شکل عکسه .کاری نداره عزیزم اسونه http://kanakh.com/upload/
  7. ahoo_fr

    ندیدمشون که ولی این طوری که تو میگی خیلی باید بامزه باشن .خدا حفظشون کنه .اسماشون رو دوس دارم .

    ندیدمشون که ولی این طوری که تو میگی خیلی باید بامزه باشن .خدا حفظشون کنه .اسماشون رو دوس دارم .
  8. ahoo_fr

    مرسی عزیز دلم .اسمای عشقای تو چین ؟

    مرسی عزیز دلم .اسمای عشقای تو چین ؟
  9. ahoo_fr

    [IMG]اینم عکس عشق من

    [IMG]اینم عکس عشق من
  10. ahoo_fr

    هانیه ..میخوای عکسشو برات بدم .؟از موقعی که اومده بیشتر بچه دوس دارم .

    هانیه ..میخوای عکسشو برات بدم .؟از موقعی که اومده بیشتر بچه دوس دارم .
  11. ahoo_fr

    :w15::w15::w15::w15::w15::w15:عالی بود .

    :w15::w15::w15::w15::w15::w15:عالی بود .
  12. ahoo_fr

    مرسی اونم خوبه .هر 2 ثانیه 3 بار میگه چیه ؟بقیه حرفارو دیگه بلد نیس زیاد .پدر ما رو در آورده با...

    مرسی اونم خوبه .هر 2 ثانیه 3 بار میگه چیه ؟بقیه حرفارو دیگه بلد نیس زیاد .پدر ما رو در آورده با چیه ..اون روزی هم اومد شیر خورد تهشو دیگه سیر شده بود نمیخواستش ریخت رو فرش .خیلی خوبه بچه اونم وقتی دیگه پا گرفته قبلش وبعدش زیاد خوب نیس .تو هم که عاشق بچه ...بچچه ها چه حالی میکنن باهات .
  13. ahoo_fr

    منم ازش خوشم میاد ;)..نه چرا مسخره ..فقط یه کم کاراشون تکراریه ..حالا شاید بهتر شه ..:cool:

    منم ازش خوشم میاد ;)..نه چرا مسخره ..فقط یه کم کاراشون تکراریه ..حالا شاید بهتر شه ..:cool:
  14. ahoo_fr

    عاشق این اواتار خوشگلاتم جیگرتو ..لایک .

    عاشق این اواتار خوشگلاتم جیگرتو ..لایک .
  15. ahoo_fr

    عب نداره اولی چیزی رو از دس ندادی .سومی از همه بهتره .به اصلش رسیدی :D

    عب نداره اولی چیزی رو از دس ندادی .سومی از همه بهتره .به اصلش رسیدی :D
  16. ahoo_fr

    اولی رو حال نکردم باهاش محدثه ..دومی خوب بود .سومی هم خوب بود .اولی فکر کنم از ایناس که همش یا...

    اولی رو حال نکردم باهاش محدثه ..دومی خوب بود .سومی هم خوب بود .اولی فکر کنم از ایناس که همش یا دعواس یا داد وبیداد .:razz:
  17. ahoo_fr

    سلام عزیز دلم .مرسی .تو خوبی .خوب خوب دیگه ؟؟از تو هم قبول باشه خانمی.چه خبرا ؟؟محمد خوبه ؟

    سلام عزیز دلم .مرسی .تو خوبی .خوب خوب دیگه ؟؟از تو هم قبول باشه خانمی.چه خبرا ؟؟محمد خوبه ؟
  18. ahoo_fr

    ۞۩۞۞۩۞___شب زنده داران ماه مبارک رمضان___۞۩۞۞۩۞

    مرسی دوست عزیز . الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ اللهم اشف کل مریض أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ
  19. ahoo_fr

    مرسی بابت در خواست . [IMG]

    مرسی بابت در خواست . [IMG]
  20. ahoo_fr

    [IMG] حالم بد نیست فقط شکسته ام تا مرز بی حسی دلم لبخند میخواهد .... بی تطاهر .. از ته ته دل ...

    [IMG] حالم بد نیست فقط شکسته ام تا مرز بی حسی دلم لبخند میخواهد .... بی تطاهر .. از ته ته دل .. همین ..
بالا