نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    دعا برای سلامتی مادرsanaz_panel.

    ساناز عزیز خیلی خوشحال شدم .امیدوارم همیشه سالم وسلامت کنار خانواده تون باشن .:gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  2. ahoo_fr

    من برم دیگه محمد جان شب خوش ..سلامت باشید .

    من برم دیگه محمد جان شب خوش ..سلامت باشید .
  3. ahoo_fr

    نازی مثل این که رفت بخوابه راحت باش ..:smile:

    نازی مثل این که رفت بخوابه راحت باش ..:smile:
  4. ahoo_fr

    چی شد ..برم ..

    چی شد ..برم ..
  5. ahoo_fr

    بپا نیوفتی ..موهاتو هم جمع کن که تیر خورده موهاشه میاد اول موهاتو نشون میگیره ;)

    بپا نیوفتی ..موهاتو هم جمع کن که تیر خورده موهاشه میاد اول موهاتو نشون میگیره ;)
  6. ahoo_fr

    بیا با اسب من فرار کنیم ....بیا بشین.

    بیا با اسب من فرار کنیم ....بیا بشین.
  7. ahoo_fr

    اتیش زیر خاستر داره .:D

    اتیش زیر خاستر داره .:D
  8. ahoo_fr

    نه بابا مال این حرفا نیس ..نازی ......حمله ....به ریختش نمیاد ...میخوای بریم دوتاشونو بزنیم کلی...

    نه بابا مال این حرفا نیس ..نازی ......حمله ....به ریختش نمیاد ...میخوای بریم دوتاشونو بزنیم کلی حال میده ها :D
  9. ahoo_fr

    نه بابا داداش خبری نیس دارن بحث درسو کتاب میکنن ...وهم برداشتی داداش که بیاد تلافی .

    نه بابا داداش خبری نیس دارن بحث درسو کتاب میکنن ...وهم برداشتی داداش که بیاد تلافی .
  10. ahoo_fr

    با کی داره میکشه من برم ببینم چه خبره .توطئه رو بر ملا کنم .

    با کی داره میکشه من برم ببینم چه خبره .توطئه رو بر ملا کنم .
  11. ahoo_fr

    صاحابش قابله ..آقای محمد .

    صاحابش قابله ..آقای محمد .
  12. ahoo_fr

    بزن دس قشنگه رو به افتخار نازی جونم .بله ;)

    بزن دس قشنگه رو به افتخار نازی جونم .بله ;)
  13. ahoo_fr

    اینجا چه عوض شده خوشگل شده .:biggrin:خیلی باحال بود .کلا نازی باید کتک بخوره این وسط ...

    اینجا چه عوض شده خوشگل شده .:biggrin:خیلی باحال بود .کلا نازی باید کتک بخوره این وسط ...
  14. ahoo_fr

    مگه خواب نیس الان .:Dبه جان خودم انقد امروز خسته ام یکی باید بیاد منو بزنه تا خستگی از تنم در اد...

    مگه خواب نیس الان .:Dبه جان خودم انقد امروز خسته ام یکی باید بیاد منو بزنه تا خستگی از تنم در اد .اعصابم اصلن ندارم ها اصلن .
  15. ahoo_fr

    کار چطور بود .خوب بود .؟خوش گذشت ؟:)

    کار چطور بود .خوب بود .؟خوش گذشت ؟:)
  16. ahoo_fr

    راستی ..سلام امیدوارم تو خوب بوده باشی .شب خوش .:D

    راستی ..سلام امیدوارم تو خوب بوده باشی .شب خوش .:D
  17. ahoo_fr

    اه نه دوسش ندارم .فهمیدم کدومه .:razz:فعلا از spyخوشم میاد باهاله کلیپ هاش .

    اه نه دوسش ندارم .فهمیدم کدومه .:razz:فعلا از spyخوشم میاد باهاله کلیپ هاش .
  18. ahoo_fr

    خوبه باز ..یکیو دوس داری شما ;).بچه های باشگاه برام فرستادن.

    خوبه باز ..یکیو دوس داری شما ;).بچه های باشگاه برام فرستادن.
  19. ahoo_fr

    بیا کنسرت دعوت شدیم ..انگار حساب شده .فقط من هیچ کدومو نمیشناسم چرا ؟:razz:[IMG]

    بیا کنسرت دعوت شدیم ..انگار حساب شده .فقط من هیچ کدومو نمیشناسم چرا ؟:razz:[IMG]
  20. ahoo_fr

    رو عکس پروفت دیدم .همینه دیگه ؟اره ؟عزت نفس غوغا میکند .مرسی خوبم .نرگس چند روزه میخوام تو سات...

    رو عکس پروفت دیدم .همینه دیگه ؟اره ؟عزت نفس غوغا میکند .مرسی خوبم .نرگس چند روزه میخوام تو سات بنویسم اینتر که میزنم نمیره خط پایین نوشته ها رو هم نمیتونم رنگی کنم ..چی کار کنم باهاش ؟
بالا