اگه زمان علی ،تو جنگ با قرآن سر نیزه کردن حق رو ناحق کردن...حداقل قرآنی تو کار بود!!الان واسه رنگ زدن باطل و جای حق نشوندنش قرآنو نقد میکنند!!
اگه پیامبرتو عربستان از جاهلیت مردم انقدر عذاب کشید که اسلامو بهشون بشناسونه...قائم ما هنگام ظهور هزاران برابر باید عذاب بکشه که نذاره روشنفکران غربزده...