سلام!یه سوالی ذهنمو مشغول کرده:از رو حرفهای مکتوب اعراب جاهلیت(فقط حرف!!) به این نتیجه رسیدی که رفتارشون دموکرات منشانه است؟!!میشه اینو در رفتارشون هم به ما ثابت کنی؟!!اگه جاهلان اون زمان میدونستن دموکراسی یعنی چی که مسلمونای صدر اسلام آواره ی حبشه نمیشدن؟!!تو تاریخ دبستان!!هم اومده که چطور...