نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    | دلنوشته ها | شهدا! شرمنده ایم!

    برای خود خود خودت... برای خود خود خودت... وقتی که رفتی نبودم ،اما وقتی آمدی...چرا!!و عجب آمدنی بود... 18 سال برا ی همه مفقود الاثر بودی ...اما برای من دائم الاثر بودی و برای همه ی دوران جاوید الاثر... آن روزی که آمدی همه جا پر از تابوت بود و تو بازهم مفقود الاثر بودی بین آن همه تابوت...اما...
  2. .:ارمیا:.

    سلام مرسی بابت عکسو متن قشنگت...شرمنده که دیر شد!:heart:

    سلام مرسی بابت عکسو متن قشنگت...شرمنده که دیر شد!:heart:
  3. .:ارمیا:.

    http://www.aparat.com/v/d3a1ff18087f3b6857bf81f7186908b892937

    http://www.aparat.com/v/d3a1ff18087f3b6857bf81f7186908b892937
بالا