سلام!!
خیلی ازماها دوست داریم دعارو به زبون خودمون بخونیم که از عمق وجودمون با خدا راز و نیاز کنیم و این مناجاتهارو درک کنیم!!واقعا ما وقتی دعای عهدو میخونیم(مثلا)
بیشتر اوقات صرفا ازروش مطالعه میکنیم!!و انصافا اون حسی رو که در مناجات عبد در مقابل معبود باید داشته باشم رو نداریم حتی وقتی ترجمه...