خوبه حالا من زنده هستم دارين تالار بين خودتون تقسيم ميكنيد من برم اينجا چه جنگ قدرتي پيش مياد ....:surprised:
همين جا خيالتون راحت كنم...من در سلامتي كامل به سر مي برم...بهتون قول ميدم تا تو و ديگر رفقارو كفن پيچ نكنم و حلواي تك تكتونو نخورم هيجا نميرم همينجا هستم:D:D:w02: