اخه چي بگم بهت با اون برنامه ريختنت اون از هفته پيش اينم از اين هفته:mad:
من نميدونم اخه ميخواي بري كنكور بدي كه چي بشه...اخه تورو چه كنكور...:D
سينمارم فقط به رنگ شقايق بود ارغوان بود ...چي بود ...هرچي بود ..همونو ميام...اين هرشبو بيخيال شو من ميدونم چيزي از توش در نمياد:surprised:
فقط...