سلام مهدي جان
اخه اون تاپيك فقط زده شده كه لينك هاي پيشنهادي توش قرار بگيره بحثا سر مهم شدن يا نشدن باشه توي دفتر تالار عكس يعني همين جان من اول مخواستم اصلا اون تاپيك رو فقل كنم كه بچه ها همين جا پيشنهاد مهم شدن رو هم بد ولي ديدم اينجوري بهتره كه باز باشه ولي توش فقط افرار بيان پيشنهاد مهم شدن...