نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام ما خوبيم ؟تو چطوري؟
  2. E

    درد دلی با صاحب الزمان(حضرت مهدی عج)

    دعا ميكنم غرق باران شوي چو بوي خوش ياس و ريحان شوي چو ياران مهدي شمارش كنند دعا ميكنم جزو ياران شوي
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اينجاست كه ميگن كبوتر با كبوتر باز با باز ...
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوب شد رابطه ي فاميلي بين گرگ و پنگوئنم دونستيم بعدش ميگن اسپم كردن بي فايده است خودش يه كلاس درس مجازي....:D
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلاممممممممممممم
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    پنگوئن گرگ شده يا گرگ پنگوئن؟؟:eek:
  7. E

    دانشگاه صنعتی ارومیه

    سلام .ميبينم كه بعد عمري بالاخره يه همشهري پيدا كرديم
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    تو هم همون كاري رو مي كني كه من دارم ميكنم
  9. E

    افراد بی جنبه قبل و بعد از دانشگاه (حتما ببین)

    خودت گفتي بي جنبه پس چه انتظاري مي تونيم از همچين كسايي داشته باشيم .به نظر من كه اينجور افرادا فقط قد كشيدنو اصلا لياقت دانشگاه رفتن ندارن.
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام خب من كه گفتم در مورد ساير گرايشها اطلاع كاملي ندارم .حالا ببخشيد شرمنده:(:(
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوش بگذره .منم..
  12. E

    جواب سوالت در مورد آينده شغلي رو تو تالار گفتگو هم گذاشتم خواستي برو بخون.

    جواب سوالت در مورد آينده شغلي رو تو تالار گفتگو هم گذاشتم خواستي برو بخون.
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام صبح شمام بخير .چه خبرا؟
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام از اونجايي كه گرايش من خاك اطلاعاتم تو اين زمينه بيشتر واسه بقيه گرايشها از بفيه دوستان كمك بگير خاكشناسي:طراحي و محاسبه اجراي نظارت بر طرح هاي خاكشناسي به منظور بهره برداري صحيح از اراضي كشاورزي .حفاظت اصلاح اراضي مشاوره و كارشناسي به منظور برنامه ريزي طرح هاي عمراني در زمينه آب و خاك...
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بي خيال گلم گذشته ها گذشته .
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    منم دارم ميرم شب خوش تبسم شيرين عشق گوشه اي از نگاه خداست تنها به نگاه او مي سپارمت.
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    امضاي من اينه ؟ .
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    برو بخون ميفهمي :cry:
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام سمانه جون .خوبي ؟ميبيني چيكار ميكنن؟ دارن اينجا حرص منو در ميارن :cry:
  20. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهههههههههههااااااااااااااااننننننننننننننن
بالا