:w15::w15::w15:
خیلییییییی باحال بود ..
خیلی باغیرت بود واقعا ...احترام نظامی هاش برای هوادارا هنوزم یادمه ..محسن رفت و برگشت بهترین بود هنوزم هوادارای پرسپولیس دوسش دارن ...
من یه سال اونجا بودم ..
اون دسته که کردا توشن فقط زنجیرزنی دارن ..
ولی از اون قسمتش خوشم میاد که گهواره های زیادی میارن ...بعد هر کدوم یه شکله ..
یا اون شیره ..یا اون نمایشه ...کلا برام جالب بود ..:D