نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    چرا چون دلم میخواد اصن ب ت چ؟هاااا؟

    چرا چون دلم میخواد اصن ب ت چ؟هاااا؟
  2. GAME_OVER

    هان چی گفتم مگه ..با تو نبودم خو ...[IMG]

    هان چی گفتم مگه ..با تو نبودم خو ...[IMG]
  3. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  4. GAME_OVER

    چرا اصن ب ت چ؟:razz:

    چرا اصن ب ت چ؟:razz:
  5. GAME_OVER

    چــرا کلا هیچی ؟؟

    چــرا کلا هیچی ؟؟
  6. GAME_OVER

    چــرا چیزی که عیان است چ حاجت ب بیان است؟

    چــرا چیزی که عیان است چ حاجت ب بیان است؟
  7. GAME_OVER

    نه خو چرا؟؟[IMG]

    نه خو چرا؟؟[IMG]
  8. GAME_OVER

    چرا؟[IMG]

    چرا؟[IMG]
  9. GAME_OVER

    چی زشته؟[IMG]

    چی زشته؟[IMG]
  10. GAME_OVER

    [IMG]

    [IMG]
  11. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    ;) منظورت این اسدقلالیاییه که میان اینجا و پیام بازرگانی پخش میکنن دیگه...؟ درسته حرفت..
  12. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    :w15::w15::w15: خیلییییییی باحال بود .. خیلی باغیرت بود واقعا ...احترام نظامی هاش برای هوادارا هنوزم یادمه ..محسن رفت و برگشت بهترین بود هنوزم هوادارای پرسپولیس دوسش دارن ...
  13. GAME_OVER

    http://newdl8.narinmusic3.com/1391/91-7/4/Morteza%20Pashaei%20-%20Yeki%20Hast%20%5B320%5D/8.Daghi...

    http://newdl8.narinmusic3.com/1391/91-7/4/Morteza%20Pashaei%20-%20Yeki%20Hast%20%5B320%5D/8.Daghighehaye%20Akhar%20%5B320%5D.mp3
  14. GAME_OVER

    هان بی مزهههه ...

    هان بی مزهههه ...
  15. GAME_OVER

    آره هیزمات تر بود ...چینی بود کیفیت نداشت ..:D

    آره هیزمات تر بود ...چینی بود کیفیت نداشت ..:D
  16. GAME_OVER

    هیچی میخوام تو رو بزنم ..:D

    هیچی میخوام تو رو بزنم ..:D
  17. GAME_OVER

    آره خوب بود الان چند ساله که دیگه نمیرم ..ایام محرمو اصلا هیچ جا نمیرم ..

    آره خوب بود الان چند ساله که دیگه نمیرم ..ایام محرمو اصلا هیچ جا نمیرم ..
  18. GAME_OVER

    من یه سال اونجا بودم .. اون دسته که کردا توشن فقط زنجیرزنی دارن .. ولی از اون قسمتش خوشم میاد که...

    من یه سال اونجا بودم .. اون دسته که کردا توشن فقط زنجیرزنی دارن .. ولی از اون قسمتش خوشم میاد که گهواره های زیادی میارن ...بعد هر کدوم یه شکله .. یا اون شیره ..یا اون نمایشه ...کلا برام جالب بود ..:D
بالا