You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
نه من فرشته الهیم ...
شهاب باز برگشتی به خاطرات قدیم ؟ یه عمر مرده های مردمو میشستی الان وقتشه خودتو یکی بشوره ..[IMG]
-
بترکی بی ریخت کچل ..[IMG]
-
شهاب از لب گور بیا اینور بیفت توش ..دیگه وقتشه جنتی جان ..درست نیست فرشته الهی رو اینقد سرکار میزاری..[IMG]
-
نه صرفا جهت کم کردن روی یکی دیگه بود تو به خودت نگیر ...[IMG]
-
شهاب کچل پاهاتو از لب گور بردار ....[IMG]
-
کووفت بیبین چطور ازت طرفداری کردم ...[IMG]
-
جنتی با محسن درست صوبت کن ..[IMG]
-
:razz:
بدبخت فلک زده [IMG]
-
چرا پروفتو قهوه ای کردی ..:surprised:
-
-
-
نمیشم من نرمال نرمالم ..[IMG]
-
-
میدونستم تو آدمش نیستی ...[IMG]
کووووفت خیلیم نرماله ..
-
عقب مونده ی جهان سومی ..[IMG]
-
ممرض دیگه کچل خان ...
میخوای پذیرایی کنی..؟
خب دیگه الان لاغری مده ..:D
-
-
خو حالا تارف نکن کچل خان ...:D
دیگه چه خبرا ؟
-
-