نه دیگه کلا از بحث سطح درک بیا بیرون خیلی پیچیده شده ..به سطح درکت نمیرسه ..[IMG]
منم همینو میگم دیگه ..اتفاقا کار خوبی کردی.. چی بود هر جا میرفتی چار تا دختربچه دنبالت را میفتادن دست میزدن میگفتن شهاب بیریخت شهاب بیریخت [IMG]..الان دیگه میترسن بیان جلو[IMG]