You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
نه دیگه کارم از اعتیاد و اینا گذشته ..:D
-
ناهارم نمیدن ..تازه وصیت کردم یه چیزیم از مهمونا بگیرن ..[IMG]
-
هان خو من دست تکون دادم توم دست تکون میدادی چرا دست زدی؟
-
من هیچکدوم از اینا ....نت و نت ..:D
-
چرا شام بیفتی؟ من وصیت کردم اگه مردم شام ندن ..
-
هان حالا شد..:D
خو از خودت بگو چیکارا میکنی؟:d
-
چــــــــــــرا بمیرم؟؟؟؟؟؟؟؟
:razz:
-
هان دستت درد نکنه ...چیکار کردم که دست میزنی ؟:D
-
-
چرا تنهایی واسه خودت دست میزنی ؟ :D
-
آواتار نو مبارک ...
منم جز هیشکیم دیگه ..مرسی
-
-
-
سلام عزیز ..
ببخشید متوجه پیامت نشدم ..من که بد نیستم میگذره ..چه خبر خودت خوبی؟
-
چرا ب ت چچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ چ هااا؟
-
-
چرا پیامم از دستت در رفت ..ها؟[IMG]
-
-
-
من دلبندت هستم ولی مجید نیستم ..[IMG]