اینکه تیم نتیجه نگرفته چه ربطی به مدیرعامل داره ؟؟
بنظرم رویانیان همه کار کرده تا تیمش نتیجه بگیره ...بهترین بازیکنا رو آورد به حرف هوادارا گوش کرد و بهترین مربی رو آورد بهترین امکانات رو برا تیم فراهم کرده نزاشته بازیکنا مشکل مالی داشته باشن حتی از نظر روانی هم سعی کرده تیمو تغذیه کنه ...دیگه...