نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم

    زمانی بود منم همین حس شما رو داشتم . فکر میکردم خدا با من قهر کرده یا راستش رو بگم خودم با خدا قهر کرده بودم و پای خدا می نوشتم . بعد کم کم شروع کردم به اشتی کردن با خدا . صبح ها که از خواب بیدار میشم اول به خدا سلام میکنم بعد به خورشید و اسمان و کهکشان و ................. همیشه هم بسته به...
  2. ZEUS83

    ایا دروغگوهای خوبی هستید ؟؟ 7 نشانه‌ای که دروغگوها را لو می‌دهد!

    کارم در اومد اجی خانم . از امروز باید روزی دو ساعت جلو ائینه بایستم و تمرین دروغ گفتن بکنم . برای شروع کار هم باید گوشه لبام چسب بندازم تکون نخورن . بعد کم کم چسبو بردارم ببینم پیوند موفقیت میز بوده یا نه
  3. ZEUS83

    سمنو پزون به روایت تصویر

    سپاس . بههههههههههههههههله تو شاهرود چند باری از نزدیک دیدم و دیگ سمنو رو هم زدم . البته تو شاهرود مقداری گردو هم داخل سمنو می ریزن
  4. ZEUS83

    ** تا حالا عشق واقعی رو تجربه کردین ؟ **

    منم تا مدتها فکر میکردم عشق واقعی تو این قرن منقرض شده و اثری ازش نمونده . برای همین در برابر احساسم مقاومت میکردم و جبهه میگرفتم . البته همه چیزو مدیون صبر و تحمل طرفم هستم . اگر صبوری و درک اون نبود محال بود بتونم همچین تجربه ای تو زندگیم داشته باشم . ممنون از همدردیت . از خدا...
  5. ZEUS83

    آداب قلیان کشیدن

    غلط بکنم از اینکارا کنم . بمیرم بهتره تا روزی طرف این چیزا برم . همون بی جنبه بودن خیلی بهتره .:gol::gol:;) جونم !!!!!!!!!!!!!! ببخشید یکبار خواستم امتحان کنم تنبیه شدم دیگه تکرا نمیشه ;);)
  6. ZEUS83

    ** تا حالا عشق واقعی رو تجربه کردین ؟ **

    بزرگترین سعادتی که تو زندگی داشتم همین تجربه عشق واقعی بود . هرچند بخاطر غرورم خیلی سخت حاضر شدم اعتراف کنم عاشقم ولی وقتی مطمئن شدم به زبون هم اوردم اونم فقط یکبار . شش ماه طول کشید تا با خودم کنار اومدم و اطمینان پیدا کردم این عشق واقعیه و ربطی به هوی و هوس و خامی های دوران...
  7. ZEUS83

    سلام خواهش میکنم . ببخشید که خیلی عکاسی بلد نیستم و کیفیت عکسا خیلی هم خوب نبود .

    سلام خواهش میکنم . ببخشید که خیلی عکاسی بلد نیستم و کیفیت عکسا خیلی هم خوب نبود .
  8. ZEUS83

    آداب قلیان کشیدن

    چند وقت پیش رفته بودم شاهرود برای دید و بازدید اقوام مادری . با خاله ام از بازارچه رد میشدیم که یک قلیون خیلی فشنگ و نسبتا کوچیک دیدم خوشم اومد و خریدمش . همونجا مقداری تنباکو و ذغال هم خریدم . با ذوق و شوق برگشتیم خونه و من به عشق قلیون کشیدن دست به کار تهیه قلیون شدم .خا له بیچاره ام هی...
  9. ZEUS83

    خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم

    خدا حتی برای کسری از ثانیه هم بنده اشو تنها نمیذازه . صداش کن تا جوابتو بده . بعضی وقتا که خیلی ناراحتم و دلم میخواد وجود خدا رو تو زندگیم حس کنم دست میذارم روی رگ گردنم و میگم مگه نگفتن تو از رگ گردن به بنده خودت نزدیکتری پس بهم ارامش بده .
  10. ZEUS83

    بفرمائید مراحل پخت شیرینی یزدی رو ببینید!!

    بی نظیره . ادم با همه وجود ارزو میکنه بخورشون
  11. ZEUS83

    بفرمائید مراحل پخت شیرینی یزدی رو ببینید!!

    من شرمنده شما یزدی های هنرمند هستم . تقصیر عکاسه که بد عکس گرفته . وگرنه کیه ندونه یزدی ها در شیرینی پزی استاد مسلم هستن.;);) سپاس بخاطر دعوتتون . نمک پرورده هستیم . یکبار یزد اومدم در ایام محرم بوده .:gol::gol: شما هم تشریف بیارید تهران یا شاهرود . فدم رو چشم ما بذارید :gol::gol...
  12. ZEUS83

    خوش سلیقه ها بیان تووووو

    ا دلم نیومد عکس سفره هفت سین بذارم و عکس خواهر زاده ام ویانا رو نذارم . برای همین با اجازه استارتر عکس عشقم رو هم میذارم ویانا در شب کریسمس اینجا هم ویانا از سطل ماست به جا کلاه استفاده کرده ویانا وقتی میخنده مثل من گونه هاش چال میفته
  13. ZEUS83

    خوش سلیقه ها بیان تووووو

    اینم از سفره هفت سین . ببخشید کیفیت عکس ها خیلی خوب نیست
  14. ZEUS83

    خدایا .. من همانی هستم که وقت و بی وقت مزاحمت می شوم

    خوشحالم که نظر شما رو جلب کرده . ببخشید منم تشکر ندارم
  15. ZEUS83

    ایا دروغگوهای خوبی هستید ؟؟ 7 نشانه‌ای که دروغگوها را لو می‌دهد!

    همون اولش گفتم اگه این خنده نبود خوب می تونستم دروغ بگم . ولی حیف که وقتی دروغ میگم لبام مثل لرزونک از خنده میلرزه
  16. ZEUS83

    ایا دروغگوهای خوبی هستید ؟؟ 7 نشانه‌ای که دروغگوها را لو می‌دهد!

    خوش به حالت . استعداد داری قدرشو بدون
  17. ZEUS83

    ایا دروغگوهای خوبی هستید ؟؟ 7 نشانه‌ای که دروغگوها را لو می‌دهد!

    نه دیگه من اینقدر عملم سنگین نیست !!!!!!!!!:biggrin::biggrin: من اگه بودم از اون تصادف یک کشته یک زخمی با یک ماشین منفجر شده در میاوردم .
بالا