به سلامتی اونهایی که دور از وطن و توی غربت با چشم نمناک نمیدونن سال نو رو به وقت ایران باید جشن بگیرن یا بوقت یک کشور خارجی که حالا ایران دومشونه
به سلامتی اونهایی که پشت میله های زندون در هوای بیرون حسرت میکشن و میدونن اون بیرون هم چندان فرقی با اون تو نداره
به سلامتی دستهای پینه...
امروز اولین روز سال نوست . روز نو از سال نو .
برای همه تون سالی سرشار از شادی ، پیروزی ، سلامتی ، رزق و روزی فراوان ، ارامش خاطر ، اسایش جان ، ایمان ، عاقبت بخیری ، بخت سپید ، دوست واقعی و هزاران هزار خوبی و نعمت ارزو میکنم ...