هیچی نگفته... فقط نوشته دوست سپید دوست من هم میشه...
چرا میخوای بزنیشششششششششش
بری خونشون؟ مگه همسایه ته..
آخه تو که زورت نمیرسه چطورمیخوای من رو حلقاویز کنی.. خودت کگه بهتر میدونی شکمت رو تا اون موقع پاره میکنم دل ورودت رو میدم گربه ها بخورن
نازنین! میخواستم اینجارو بهت معرفی بکنم اگر نمیشناسی.. واقعا شعرای فروغ زیباست..برای یک زن شاید درکش بسیار نزدیک تر من باشه... از نوع دیگه ایه فروغ
مرسی اسمشم قشنگه... اینجوری کسایی که بهشون آدرس میدی با دیدنت یاد اونجا میفتن و برات پیام میزارن..
[IMG][IMG]
[IMG]
آه خوب شد یادم انداختی.. اونجا مثلا داری کار میکنی آره؟
همش تو نتی که.. اینجام نتش خیلی نت بود.. بیخیال عزیز.. درست میشه... نه بابا سر یه جریانی این پول تو جیبم موند... کجا دوربین گذاشتی مگه وبکم یاهوییه که ببینی؟
نگفتی در مورد فرزانه.. بااونم قهر شدی؟
این رویکی اتز دوستام برام فرستاده روزها پیش
تقدیم میکنم به تو و وبلاگ واقعا قشنگت... ممنون که معرفی کردی
اگه تو امضات یه آدرس روی حتی یه نقطه هم قرار بدی خوب میشه
[IMG]
دیشب باران قرار با پنجره داشت
روبوسی آبدار با پنجره داشت
یکریز به گوش پنجره پچ پچ کرد
چک چک، چک چک، ... چکار با پنجره داشت؟؟
سلام سپیدددددددد
چرا لحظات آخر میای آخه؟
من الان میام ها ولی باید برم چند لحظه ای بیرون و بعد بیام خدمتت
میام بی وفا خودتی
فرزانه اینورا بود تاییدش میکنی.. ناباب نیست برام؟
سلام بو نه سوز.. من شرمنده یم کی گلنمیرم.. باغیشلا سن آللاه
ندن؟/ دونیا بیراز داریخمالی اولوپدو.. نه بیر یول وار کوچسن بعضی آداملاردان و نه بیر یئر کی ایله شسن یانناریندا
ممنون به خاطر شعر زیبات
فعلا کی تقدیرین الی تخماخ کیمین منیم باشیمنان وورولور..
دییرم چشم.. بو یولون سونو بللی دییر.. آخیریندا بیلمیرم نلر اولاجاخ
بازم بعد از ظهر یاتیپسان کی نمیری؟
مگه جریان هستا خانم یادت نیست.. هستا روزای آخر میگفت نمیخواد عموی من بشه.. من خودم رو میشناسم آخه.. اگه برم تو مود انفعالی خودم برادرزاده هم از یادم میره... من خیلی بدم... اون بدون خدافظی رفت اصلا یادم نمیره...
هنوز هیچ نسبتی.. چون طایفه ای ندارم که من به همه قبیله ام پشت کردم...
سلام...
ممنون فروغ خانم.. خدا یه ...ر خوب نصیبت کنه..
توروخدا به فرناز جان بگو من نمیخوام زیر بار مسئولیت برم.. من بدترین بابا عمو دایی خاندایی خانعمو پدر بزرگ دنیام من میدونم آخه..