بعضا بو داریخمالار دا بیزلره لازیمدی..
سن گول من دا گولوم..بو بیر قانون دو
مرسی آپدیت کردی وبلاگت رو.. خیلی قشنگ شد... فقط یکی از عکسا بالا نیومد انگار..
[IMG]
دختر چشات رو در میارم اگر لحظه ای بخوای بهش فکر کنی ها.. دوستیمون هم همینجا به پایان میرسونم.. و خودم هم میرم تو جهنم میشینم تو قابلمه سرب جوشان
ولی قشنگ بود..مرسی
اینجوری مثل بچه خوب بشین یه گوشه ژشت خوشگل بگیر دیگه:
[IMG]
fifi یعنی به به
رفیق مارو باش . عوض اینکه دست من رو بگیره بزاره تو دست یه دختر خوب.. داره مایوسم میکنه از زندگی زیر سقف عشقولانه یک زندگی...
دختر مگه تو دل نداری نمیبینی یه پام تو قبره؟
--
بابا خبری به اون صورت نیست اگه باشه صدات میکنم واسه عروسیم بیای برقصی منم بخندم بهت
میدونم تو درست بشو نیستی
سلام اسحاق جان.. من عجیب هم تو ترکم..نظرم نزنی پسر
منم که بچه بودم میرفتیمزیر پمپ سرد آب باغچه همسایه شنا میکردیم.. اگه اونجا دایو هم داشته باشه با استاندارد جهانی فاصله ای نداری که عزیزم..
آخی.. ثنا رو گفتی.. عزیز منه دیگه.. نمیدونم چرا باز غیبش زده.. الان یعنی توکلاس نشسته چشاش رودوخته به شکم...
مرسی بابت تابش آفتاب
من نمیدونستم
گرمای موجود رو دلیل بر بودنش میدونستم.. ولی اون انگار یه بخاری بود فقط:d
بوچلی و آگوییلرا(it's impossible(
یه آهنگ زیبا که تاحالا 60 کشته داده:cry: این ایکونبهمنمیادولیدارمزورمیزنمدیگه
اوه آهان چه جالب پیدا کردین همدیگه رو.. خب پس گفتی که باید باهاش مراوده نداشته باشم؟ برم پاکش کنم!!
دختر حرصم رو درنیار
10000 تو جیبم پول دارم الان ها... میرم بلیط میگیرم بقیه اشم پیاده میام اونجا.. برات یه متر طناب میارم