سلام ممنون از دعوتتون:gol:
من هر دو دیدگاه رو قبول دارم..بعضی وقتا برا سرگرمی میام بعضی وقتا برا تبادل اطلاعات و...
در مورد آدماش هم تا حالا همه جورشو دیدم..بعضیاشون واقعا خوب بودن.
بعضیاشونم ...
با اینکه این دنیا خوبیای زیادی داره...ولی اگه زمان به عقب برمیگشت سعی میکردم هیچوقت واردش نشم:cry: