نتایح جستجو

  1. بهار00

    سلام...ممنون بد نیستم

    سلام...ممنون بد نیستم
  2. بهار00

    سلام عزیزم خوبی؟؟ چخبر؟؟؟

    سلام عزیزم خوبی؟؟ چخبر؟؟؟
  3. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    آزار می دهد زندگی .... وقتی درد درونم را میدانم! اما ...راهی جز صبر ندارم...
  4. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    تنهایی‌ مقدس است باید به آن احترام گذاشت چرا که از هر جای این زندگی‌ بیرون بیایی آخرین ایستگاه تو همین تنهایست که همیشه سر قرار مانده و من این تنهایی‌ را تا ته تنهایی‌ به دوش می‌‌کشم که تنها سایبان بی‌ کسی‌ام هست و بی‌ منت همیشه با من است...
  5. بهار00

    :cry: ببخشید...از دوستان دیگه هم بپرس شاید داشته باشنش

    :cry: ببخشید...از دوستان دیگه هم بپرس شاید داشته باشنش
  6. بهار00

    سلام گلم...نه چه زحمتی.من که همش شرمنده ام هرچی میخای ندارم :surprised:این کتابو اصلا اسمشم...

    سلام گلم...نه چه زحمتی.من که همش شرمنده ام هرچی میخای ندارم :surprised:این کتابو اصلا اسمشم نشنیدم...یعنی کلا کتاب معماری نخوندم... برا چی میخواستیش؟؟؟
  7. بهار00

    :cry: برا ما هم پرسپکتیو خواسته... البته من هنوز تو برشش موندم...از نظر خودم که اشکال نداشت :D...

    :cry: برا ما هم پرسپکتیو خواسته... البته من هنوز تو برشش موندم...از نظر خودم که اشکال نداشت :D طراحی سایتمم مونده:(
  8. بهار00

    :w20: برا منم دانشکده معماریه تقریبا طرحا یکیه جز اقلیم

    :w20: برا منم دانشکده معماریه تقریبا طرحا یکیه جز اقلیم
  9. بهار00

    نورگیری کلاسارو جوری دادم که از طرف چپ باشه فقط یکم برشام مشکل داشت:( شما چه طرحی کار میکنین؟؟

    نورگیری کلاسارو جوری دادم که از طرف چپ باشه فقط یکم برشام مشکل داشت:( شما چه طرحی کار میکنین؟؟
  10. بهار00

    سلام...90 درصدش بله...ولی یکم اشکال داشت

    سلام...90 درصدش بله...ولی یکم اشکال داشت
  11. بهار00

    خواهش میکنم:smile:

    خواهش میکنم:smile:
  12. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  13. بهار00

    سلام دوست عزیز ممنون بابت درخواست دوستی

    سلام دوست عزیز ممنون بابت درخواست دوستی
  14. بهار00

    ببخشید رفتم...ایشالا که خوب میشین

    ببخشید رفتم...ایشالا که خوب میشین
  15. بهار00

    دشمنتون شرمنده...آخه تو این هوا کوهنوردی؟؟؟؟؟؟؟

    دشمنتون شرمنده...آخه تو این هوا کوهنوردی؟؟؟؟؟؟؟
  16. بهار00

    سلام...ممنونم.. کم پیدایین!!!!!

    سلام...ممنونم.. کم پیدایین!!!!!
  17. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  18. بهار00

    سلام عزیزم خوبی؟؟؟ ممنون از عکسش خیلی بامزس:D

    سلام عزیزم خوبی؟؟؟ ممنون از عکسش خیلی بامزس:D
  19. بهار00

    دنیا و دوستان مجازی

    سلام ممنون از دعوتتون:gol: من هر دو دیدگاه رو قبول دارم..بعضی وقتا برا سرگرمی میام بعضی وقتا برا تبادل اطلاعات و... در مورد آدماش هم تا حالا همه جورشو دیدم..بعضیاشون واقعا خوب بودن. بعضیاشونم ... با اینکه این دنیا خوبیای زیادی داره...ولی اگه زمان به عقب برمیگشت سعی میکردم هیچوقت واردش نشم:cry:
  20. بهار00

    خب اونا همشون از شمال نور میگیرن دیگه

    خب اونا همشون از شمال نور میگیرن دیگه
بالا