نتایح جستجو

  1. بهار00

    ممنون..:redface:

    ممنون..:redface:
  2. بهار00

    استراحت که میکنم...ولی درس نه

    استراحت که میکنم...ولی درس نه
  3. بهار00

    4 روز...چطور؟؟؟

    4 روز...چطور؟؟؟
  4. بهار00

    :razz: نخیر نرفتم...

    :razz: نخیر نرفتم...
  5. بهار00

    :razz::cry: باشه من اصلا هیچی نمیگم دیگه...

    :razz::cry: باشه من اصلا هیچی نمیگم دیگه...
  6. بهار00

    :cry: من کی اذیتت کردم؟؟

    :cry: من کی اذیتت کردم؟؟
  7. بهار00

    :surprised: چرا؟؟؟

    :surprised: چرا؟؟؟
  8. بهار00

    :biggrin: من مواظب خودم باشم؟؟ آره دیگه ترسیدم بخوری برا من هیچی نمونه

    :biggrin: من مواظب خودم باشم؟؟ آره دیگه ترسیدم بخوری برا من هیچی نمونه
  9. بهار00

    :Dمواظب چی؟؟

    :Dمواظب چی؟؟
  10. بهار00

    ممنون... من برم نیم ساعت بعد میام...فعلا

    ممنون... من برم نیم ساعت بعد میام...فعلا
  11. بهار00

    بله؟؟؟؟؟؟؟

    بله؟؟؟؟؟؟؟
  12. بهار00

    نداره... کی گفته من خوبم؟؟

    نداره... کی گفته من خوبم؟؟
  13. بهار00

    :) عواقب نداره...چیزیم نمیشه :razz:عه خیلی بدی...اگه از این به بعد عکس فرستادم برات

    :) عواقب نداره...چیزیم نمیشه :razz:عه خیلی بدی...اگه از این به بعد عکس فرستادم برات
  14. بهار00

    :biggrin: برنمیگردم فک کنم اینارو برا تو فرستاده بودم قبلا

    :biggrin: برنمیگردم فک کنم اینارو برا تو فرستاده بودم قبلا
  15. بهار00

    یه جای خوب... :biggrin: عکسای خودمو به خودم میدی؟؟

    یه جای خوب... :biggrin: عکسای خودمو به خودم میدی؟؟
  16. بهار00

    باشه...

    باشه...
  17. بهار00

    :w20: نمیدونم...آخه همه کلاسا نمیشه از چپ نور بگیرن...بعضیاشونو مجبورم از راست بدم

    :w20: نمیدونم...آخه همه کلاسا نمیشه از چپ نور بگیرن...بعضیاشونو مجبورم از راست بدم
  18. بهار00

    :cry:چرا؟؟؟

    :cry:چرا؟؟؟
  19. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  20. بهار00

    خــوب هــم کــه بــاشي از بــس بــدي ديــده اند ... خوبــيــهايت را بــاور نمــي کنند!!! نفــرين...

    خــوب هــم کــه بــاشي از بــس بــدي ديــده اند ... خوبــيــهايت را بــاور نمــي کنند!!! نفــرين به شهري که در آن غــريــبه ها آشــناترند!!!
بالا