You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
ممنون..:redface:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
استراحت که میکنم...ولی درس نه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
4 روز...چطور؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:razz: نخیر نرفتم...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:razz::cry: باشه من اصلا هیچی نمیگم دیگه...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry: من کی اذیتت کردم؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:surprised: چرا؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: من مواظب خودم باشم؟؟
آره دیگه ترسیدم بخوری برا من هیچی نمونه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:Dمواظب چی؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ممنون...
من برم نیم ساعت بعد میام...فعلا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
بله؟؟؟؟؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نداره...
کی گفته من خوبم؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:) عواقب نداره...چیزیم نمیشه
:razz:عه خیلی بدی...اگه از این به بعد عکس فرستادم برات
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: برنمیگردم
فک کنم اینارو برا تو فرستاده بودم قبلا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
یه جای خوب...
:biggrin: عکسای خودمو به خودم میدی؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
باشه...
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:w20: نمیدونم...آخه همه کلاسا نمیشه از چپ نور بگیرن...بعضیاشونو مجبورم از راست بدم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:cry:چرا؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خــوب هــم کــه بــاشي
از بــس بــدي ديــده اند ...
خوبــيــهايت را بــاور نمــي کنند!!!
نفــرين به شهري که در آن غــريــبه ها آشــناترند!!!
- بهار00
- ارسال پروفایل