نتایح جستجو

  1. بهار00

    الان میفرستم براتون....ولی کلا به سایت ربطی نداره

    الان میفرستم براتون....ولی کلا به سایت ربطی نداره
  2. بهار00

    نورگیریش شمالی جنوبیه....ولی تو بعضی کلاسا نوری که از شمال یا جنوب میتابه از طرف راست...

    نورگیریش شمالی جنوبیه....ولی تو بعضی کلاسا نوری که از شمال یا جنوب میتابه از طرف راست کلاسه...استادهم میگه بهترین نورگیری کلابرا کلاسا از طرف چپه...میخواستم ببینم اگه از راست بذارم مشکلی داره یا نه:(
  3. بهار00

    :( سلام دشمنتون شرمنده...

    :( سلام دشمنتون شرمنده...
  4. بهار00

    من اگه تو طراحی یه کلاس نورگیری رو از راست بذارم اشکال داره؟؟؟

    من اگه تو طراحی یه کلاس نورگیری رو از راست بذارم اشکال داره؟؟؟
  5. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    سهم من کجاست..؟کجا باید قدم بگذارم که کسی را له نکنم؟ سهم من کجاست..؟کجا باید "دل ببندم" که دیر نکرده باشم؟ سهم من کجاست ..؟کجای این زمین خاکی کوله بارم را پایین بگذارم که توقف ممنوع نداشته باشد؟ کجا خستگی هایم را به در کنم که کسی نگوید: ببخشید ... اینجا جای من است...!!!
  6. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    سکــــــــوت سرد ایـن روز هایم را... بگــــــذار به حســاب آرامـــــــــشم... خیلـــــــی وقت ها مــــــرگ در سکــــــوت اتفاق می افتــد...
  7. بهار00

    ممنون...یه سوال داشتم:redface:

    ممنون...یه سوال داشتم:redface:
  8. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    نمی دانم دوستش دارم یا نه؟!با هم قدم میزنیم با هم میخوابیـم دلم که میگیرد، آغوشش را بـــاز می کنـــــد و بر گونه هایم بوسه میزند اما نمی دانم دوستش دارم یا نه؟! ” تنهاییـــــم را ” . . .
  9. بهار00

    :redface:سلام آقا اشکان...هستین؟؟؟

    :redface:سلام آقا اشکان...هستین؟؟؟
  10. بهار00

    :cry::cry::cry:

    :cry::cry::cry:
  11. بهار00

    بااااااای

    بااااااای
  12. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    ایـن روزهـــا ســـــَــــردم .. مثـل دی ، مثـل BAH MAN ، مثـل اسفنــــــد.. مثـل زمستــــ ـــــان.. احســــــاسـم یـخ زده ، آرزوهـــــــــایـم قندیــــل بستــه.. امیــــــدم زیــر BAH MAN ســرد ِ احســاساتم دفــــــــن شـده.. نه به آمـــــدنی دل خوشــم و نه از رفتـــــنی غمگیــن...
  13. بهار00

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/110538

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/110538
  14. بهار00

    من یه چیز دیگه میخوام...قبول نیس:razz:

    من یه چیز دیگه میخوام...قبول نیس:razz:
  15. بهار00

    :biggrin: نه بابا...

    :biggrin: نه بابا...
  16. بهار00

    :cry: من که چیزی ندیدم

    :cry: من که چیزی ندیدم
  17. بهار00

    :cry:توش که هیچی نبود

    :cry:توش که هیچی نبود
  18. بهار00

    :D توش چیه؟؟؟

    :D توش چیه؟؟؟
  19. بهار00

    باشه میخونم

    باشه میخونم
  20. بهار00

    عقب که نمیوفتم...ولی اصلا حوصله درس ندارم

    عقب که نمیوفتم...ولی اصلا حوصله درس ندارم
بالا