:w15: آخی طفلکیا ، حرف دیگه ای هم دارید؟؟
عمرتون که به اون بازی 40 سال پیش قد نمیده اما به اون بازی 16-17 سال پیش پرسپولیس و فتح هم قد نمیده که فتح 6 - پرسپولیس 0 ؟؟
وقتی بزرگترین افتخار یه باشگاه پیروزی 6-0 تو 40 سال قبل جلوی بزرگترین تیم ایران باشه ، میشه درک کرد که نه 40 سال که 100 سال دیگه...