واقعا این ملوان تیمی نبود که بتونه از ما امتیاز بگیره ...:razz:
گردان دو تا گل خورد که هر دوش مقصر بود مخصوصا اولی آخه اون توپ بود که نتونی بگیریش ؟ تو این دو بازی اندازه 7 8 بازی نیلسون گل خورده من نمیدونم وقتی نیلسون مصدم نیست چرا اینو بازی میدن ....
انصاری فر هم بخاطر یه دقیقه خودشو 3 کارته...