نه بابا بهت گفتم بد تا مردم چشت نزنن اگه میگفتم چقد خوبی و مهربونی همه چشت میزدن اونوقت خدایی نکرده من بی بابا میشدم ...:D
هان خو متوجه نشدم بابا یکم بهتر توضیح بده خود ..اون مرض اولش برا چیه ؟ :D
سلام ساناز ..
محسن رو به زور از خونه کشیدیم بیرون رفته بود تو لوله بخاری قایم شده بود .[IMG].
عملیاتای بعدی باید نقششو کمرنگ کنیم طفلک خیلی ترسیده بود...:biggrin::D