برای بازی با تراکتورسازی 3 بازیکن اصلیمون رو نداریم ..نوروزی انصاری فرد و بنگر ... واقعا انگار این داور اومده بود بازیکنای ما رو مقابل تراکتورسازی محروم کنه ... بدتر اینکه خط حمله کاملا خالی میشه ..قاضی که مصدومه زاید هم رفت انصاری فر هم که محرومه..حتما باز میخواد رضایی و کاظمیان رو بازی بده و...