نه ببین ..اگه ما گفتیم سردار خوبه اصلا کسی نخواسته که به نظرت احترام نزاره یا بهت توهین کنه ..هر کدوم از بچه ها نظر شخصیشون رو گفتن و من هم گفتم که به نظر من سردار خیلی خوب بوده ..البته فکر نمی کنم نظرامون خیلی با هم فرق داشته باشه من هم از نظامی ها و کلا دولتی ها خوشم نمیاد ولی من تو این مورد...