نوری کلا جالبه ..یه بازی خیلی خوبه عالیه ..یه بازی هم خوب نیست ..یه بازی بعضی دقایقشو خوبه بعضی وقتا خوب نیست ..اما کلا بازیکن خوبیه ..و تازه خوب شده اولای فصل که افتضاح بود ..بنظرم بهتر هم میشه ..نوری باید هر بازی 90 دقیقه بازی کنه ...
معظل ما الان اینه که هافبک نداریم ..با اومدن حقیقی و کریمی...