نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    از اون لحاظ که آره مثل همیم ولی از اون یکی لحاظ نه مثل هم نیستیم ..:D هان خوبه خو پس زیاد...

    از اون لحاظ که آره مثل همیم ولی از اون یکی لحاظ نه مثل هم نیستیم ..:D هان خوبه خو پس زیاد نخوردی ..[IMG]
  2. GAME_OVER

    من؟؟چه میدونم چی میگی ..[IMG] بابا دم در کارت دارن ..ها نه تلفن کارت داره ..[IMG]

    من؟؟چه میدونم چی میگی ..[IMG] بابا دم در کارت دارن ..ها نه تلفن کارت داره ..[IMG]
  3. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    نوری کلا جالبه ..یه بازی خیلی خوبه عالیه ..یه بازی هم خوب نیست ..یه بازی بعضی دقایقشو خوبه بعضی وقتا خوب نیست ..اما کلا بازیکن خوبیه ..و تازه خوب شده اولای فصل که افتضاح بود ..بنظرم بهتر هم میشه ..نوری باید هر بازی 90 دقیقه بازی کنه ... معظل ما الان اینه که هافبک نداریم ..با اومدن حقیقی و کریمی...
  4. GAME_OVER

    هی وایی ..[IMG] میگم بابا چاییمون تموم شده برو از سر کوچه یکم چایی بخر ..اگه حوصله هم نداشتی...

    هی وایی ..[IMG] میگم بابا چاییمون تموم شده برو از سر کوچه یکم چایی بخر ..اگه حوصله هم نداشتی خودم میرم اصن ..[IMG] میگم بابا من دیگه ماشین نمیخواماااا ..[IMG]
  5. GAME_OVER

    هان نه اون یکی که کلا مخالفم باهاش ..:D هان با ملاغه میخوری یا با قاشق؟ [IMG]

    هان نه اون یکی که کلا مخالفم باهاش ..:D هان با ملاغه میخوری یا با قاشق؟ [IMG]
  6. GAME_OVER

    هان؟؟؟[IMG] میگم بابایی چه هوای خوبیه بارون میاد ..من برم 2 تا چایی بریزم بخوریم ..[IMG]

    هان؟؟؟[IMG] میگم بابایی چه هوای خوبیه بارون میاد ..من برم 2 تا چایی بریزم بخوریم ..[IMG]
  7. GAME_OVER

    هان بله همونو میگم ..:D خو اگه فوتبالی نیستی چرا حرص میخوری؟:D

    هان بله همونو میگم ..:D خو اگه فوتبالی نیستی چرا حرص میخوری؟:D
  8. GAME_OVER

    حو تو این دختر خوبو داری چرا قدرشو نمیدونی و براش ماشین نمیخری؟ هاا..:D

    حو تو این دختر خوبو داری چرا قدرشو نمیدونی و براش ماشین نمیخری؟ هاا..:D
  9. GAME_OVER

    عشقم پرسپولیسه دیگه ...عشق اولم ...[IMG]

    عشقم پرسپولیسه دیگه ...عشق اولم ...[IMG]
  10. GAME_OVER

    هان خو من علم غیب داروم ...هاا ..:D قرمز جیگر ..قرمز عشق ...:D..بلی بلی عشقم قرمزه ..:D

    هان خو من علم غیب داروم ...هاا ..:D قرمز جیگر ..قرمز عشق ...:D..بلی بلی عشقم قرمزه ..:D
  11. GAME_OVER

    باباهای دیگه هی کلاس دختراشونو میزارن بابای من هی بد دخترشو میگه ...تو از همون اول پسر میخواستی...

    باباهای دیگه هی کلاس دختراشونو میزارن بابای من هی بد دخترشو میگه ...تو از همون اول پسر میخواستی ..[IMG]
  12. GAME_OVER

    هاا من مودونم ..رفتی رنگین کمون خریدی ...:D قرمز جیغ چیه :razz:..این رنگ عشقمه ..:D

    هاا من مودونم ..رفتی رنگین کمون خریدی ...:D قرمز جیغ چیه :razz:..این رنگ عشقمه ..:D
  13. GAME_OVER

    نخیــــــر من خیلیم نرمالم ...:D

    نخیــــــر من خیلیم نرمالم ...:D
  14. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    نوروزی یه بازی خوبه دیگه مییییره تا 2 ماه دیگه ..تو بازی ذوب آهن واقعا خوب بود .. رضایی هم که مثل همیشه رو اعصابه ..کاظمیان هم اصلا در حد پرسپولیس نیست ...ولی خدایی نقی زاده از وقتی اومده زحمت کشیده ..اونم بازیکنای جدیدمون بیان برا نیمکت خوبه ..
  15. GAME_OVER

    مرسی بابایی یعنی من اینقد چاقم ؟ :D

    مرسی بابایی یعنی من اینقد چاقم ؟ :D
  16. GAME_OVER

    رفتی رنگ بخری یا رنگین کمون ..:D نه مرسی پروف من قبلا رنگ کاری شده ...:D

    رفتی رنگ بخری یا رنگین کمون ..:D نه مرسی پروف من قبلا رنگ کاری شده ...:D
  17. GAME_OVER

    خو تو از همون اول پسر میخواستی ...[IMG]

    خو تو از همون اول پسر میخواستی ...[IMG]
  18. GAME_OVER

    اونجا چیکار میکردی خو ؟:D

    اونجا چیکار میکردی خو ؟:D
  19. GAME_OVER

    آره.. حیف براش ماشین نمیخری بابا ..:D

    آره.. حیف براش ماشین نمیخری بابا ..:D
  20. GAME_OVER

    هان حالشو میگیرم ...:D

    هان حالشو میگیرم ...:D
بالا