نتایح جستجو

  1. *Maedeh.archi*

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    :confused:خو من بپرسم یا نه؟
  2. *Maedeh.archi*

    با دوربین تلفن همراه، خوب عکس بگیریم

    مـــــرسی گلم خوشمله:smile:
  3. *Maedeh.archi*

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    مرجـــــــان؟؟ ایشون همون بابای پیشنهادی من نیستن گفتم ازشون میترسم؟:D
  4. *Maedeh.archi*

    سوگندنامه ی مهندسی

    مرسی مهـــــندس
  5. *Maedeh.archi*

    سوگندنامه ی مهندسی

    . . .
  6. *Maedeh.archi*

    هیــم؟؟ قلنبه؟

    هیــم؟؟ قلنبه؟
  7. *Maedeh.archi*

    نه زیاد:D

    نه زیاد:D
  8. *Maedeh.archi*

    وااای دلم:w15: چقدبیخوری غصه خوردمااا

    وااای دلم:w15: چقدبیخوری غصه خوردمااا
  9. *Maedeh.archi*

    :biggrin::biggrin:فک کردم نوشتی پدربزرگوار:D

    :biggrin::biggrin:فک کردم نوشتی پدربزرگوار:D
  10. *Maedeh.archi*

    :biggrin:آره؟؟

    :biggrin:آره؟؟
  11. *Maedeh.archi*

    رق مدرسه و دانشگاه : اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی ! ولی اگه به دانشگاه دیر...

    رق مدرسه و دانشگاه : اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی ! ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی !
  12. *Maedeh.archi*

    تسلیت به مهسای عزیز (خیال شیشه ای )

    اندوه ما در غم از دست دادن ان عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد.. . . درگذشت پدربزرگ گرامیتان را تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .
  13. *Maedeh.archi*

    :(از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگرسوگواران صبر و...

    :(از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای حضرتعالی و دیگرسوگواران صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم . روحش شاد . . .
  14. *Maedeh.archi*

    :biggrin: اصن بهت نمیاد انقد مودب شی خخخ

    :biggrin: اصن بهت نمیاد انقد مودب شی خخخ
  15. *Maedeh.archi*

    ســـهلام جوجو:D خوفی یا بهتری؟ چرا اتفاقا آیفونمون تصویریه:biggrin: برو پانتومیم قشنگه رو:D

    ســـهلام جوجو:D خوفی یا بهتری؟ چرا اتفاقا آیفونمون تصویریه:biggrin: برو پانتومیم قشنگه رو:D
  16. *Maedeh.archi*

    :(...

    :(...
  17. *Maedeh.archi*

    بدون شرح

    :( . . . واقعیت های تلخین ممنون
  18. *Maedeh.archi*

    سلام دوست گلم خوبی؟ میتونم اسمتونو بدونم؟:smile:

    سلام دوست گلم خوبی؟ میتونم اسمتونو بدونم؟:smile:
  19. *Maedeh.archi*

    سوگندنامه ی مهندسی

    سوگندنامه ی مهندسی
  20. *Maedeh.archi*

    درو با لنگر نمیزنی احیانا؟:surprised: . . هوی بچه سلامت کو؟؟ اوهوم ایهیم:cool:

    درو با لنگر نمیزنی احیانا؟:surprised: . . هوی بچه سلامت کو؟؟ اوهوم ایهیم:cool:
بالا