.
.
ای دیوونه:biggrin:
والا من 1سی دی دارم توش مقالات معماریه ولی خیلی سردرنمیارم ازش.شمام که واضح نمیگی چه تیپی میخوای خوو
من این درسوندارشتمو نمیدونم چیه
ولی اگه بخوای میتونم شنبه از مدیرگروهمون چنتا موضوع واست بگیرم شنبه باهاش کلاس دارم بچه باحالیه:D