مثل شهدا؟؟!!
چقدر دوره این حرف!!خیلی بعیده!!بهتر نیست خواهش کنیم بچه ها مثل فلانی لباس بپوشن؟!راحتتره که!
واااای خدا!
بچه های 15-16 ساله ی الان خیلی بیشتر از بچه های اونموقع میفهمن!باور کنید...دیروز یکی میگفت:من بلد نبودم زبان کامپیوترمو عوض کنم...پسرم اومدalt+shiftو گرفت زبان عوض شد،والا بچه...