...
...
کجایی کجایی ای که دلم بی تو در تب و تاب است؟
چه بس خیال پریشان به چشم بی خواب است
به ساکنان سلامت خبر که خواهد برد
که باز کشتی ما در میان غرقاب است؟
سلام خوبید ایها الساکنین سلامت؟خوش می گذره؟
معلومه که خوش میگذره..واسه من یکی که فقط می گذره!
کشتی (تخته پاره بگم بهتره)بدجور در میان...