حسین را منتظرانش کشتند....اما این انتظار توست که دارد ما را می کشد!
هزار سال دیگر هم نیایی،ما باز به انتظارت می نشینیم....
[IMG]
کجایی ؟!!یه هفته پیش اینجا بودی؟!بابا برگرد به زندگی...بسه خرخونی!:D
حسین را منتظرانش کشتند....اما این انتظار توست که دارد ما را می کشد!
هزار سال دیگر هم نیایی،ما باز به انتظارت می نشینیم....
[IMG]
چطوری؟!بابا دوس باش با ما!!