مهم اینه که تفسیر ما از بهشت چی باشه...بله خدا منتظر بهانه است تا مارو حواله ی بهشت کنه!!ولی بهشتی که ما میریم با بهشتی که مثلا شهید بهشتی رفته متفاوته مگه نه؟!!!اونجوری باشه بیخیال...همون شرعیاتو بچسبیم بالاخره ته بهشت بهمون یه جا میدن نه؟!!
باشه...من عنوانو میکنم:شهادت...تا معنای بهشت مشخص بشه!