اگر بتوانی احساس کنی که بدبخت هستی، می توانی خوشبختی را هم احساس کنی
خشم، طمع و حرصت را سرکوب نکن، فقط نسبت به آنها هوشیار و آگاه باش
ذهن یعنی تباهی، ذهن منبع تمام شیطنت هاست
به من بگو نگو ، نمیگویم ، اما نگو نفهم ، که من نمی توانم نفهمم ، من می فهمم .
دکتر علی شریعتی
شما بدون تسلط بر خود...