نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون ازت :gol: مونده بودم چطوري به بقيه بگم :redface:
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ديگه شرمندمون نكن كه .تو نميدوني من خجالتيم :redface:
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من كه كلا اينجويم:gol: ولي هر موقع كه همه باشنو من نباشم اينجوريتر ميشم :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ممنون شبنم جون .:gol::gol:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    دوباره سلام بروبچ . جمعتون جمعه .گلتون كم بود كه اونم الان رسيد :D
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام به همگي .بهتون خيلي خوش ميگذره ها نگيد نه ! تولد گرفتيدو كيك ميخوريد واسه منم كه نمونده :cry: آقا محمد رضا تولدتون مبارك من الان تو يونيم مثل شماها بي معرفت نيستم كه :razz:. اومدم بهتون سري بزنم احوالي بپرسم :gol::gol::gol::gol::gol: فعلا خدافظ
  7. E

    خوش بحالت كه ارشدي . باشه خيلي مهم نيست

    خوش بحالت كه ارشدي . باشه خيلي مهم نيست
  8. E

    كجا موندي بيا زود بگو ...ايدت چيه ؟

    كجا موندي بيا زود بگو ...ايدت چيه ؟
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بيا بگو بعد برم .كنجكاويم نصفه شبي گل كرد
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    گلم شوخي كردم جدي نگير .اصلا خوب از فردا هر روز يه موضوع تعيين كنيم در موردش حرف بزنيم ؟.تو راس ميگي فقط شده احوالپرسي اسپم...
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    آقا افشين شبت بخير شبنم و مريم جون ما كه فقط سلامتونو ديديم شب شمام بخير همه رفتن .منم برم آقا امين شب خوش :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol:
  12. E

    50 زن در سپاه امام زمان (عج)

    تا الانم مقصر خودمونيم كه لياقت نداشتيم ..... دعا ميكنم غرق باران شوي چو بوي خوش ياس و ريحان شوي چو ياران مهدي شمارش شوند دعا ميكنم جز ياران شوي
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    به خاطر جلوگيري از آلودگي هوا و بهينه سازي مصرف سوخت دارن از وسيله نقليه عمومي استفاده ميكنن
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه خب گناه دارن .ما تو خونه ميمونيم بدبختا ميرن اگه خبر خاصي باشه بهم ميزنگن .... فعلا بزار زنده باشن به درد ميخورن .............
  15. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    از فردا .امروز بعضي از دوستام رفته بودن ميگفتن كه كلاسا رو هوا بودو دانشگاه مثل قبرستون (از خلوتي)
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اگه ميخواي بريم بعدش تك تك بيايم؟ :biggrin: زن بابا ;)
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    عليك .يوني خوش گذشت ؟
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .شما هم دير كردين ؟
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام به همگي .
بالا