نتایح جستجو

  1. E

    از اسم زيبا بدم مياد ديگه تكرار نكن .راستي گرايشت چيه؟

    از اسم زيبا بدم مياد ديگه تكرار نكن .راستي گرايشت چيه؟
  2. E

    سلام . خواهش خب يعني همون الهه (الهه زيبايي يا انگليسي بيوتيفول گادديست )

    سلام . خواهش خب يعني همون الهه (الهه زيبايي يا انگليسي بيوتيفول گادديست )
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    وااااااااااااااا اين كه نقل قول من نيست:eek: :surprised:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    جسارتا اين حالاي شما چند ساعت بعده؟؟؟؟ :whistle:
  5. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه 2 هفته اي ميشه اومدم.
  6. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    چراااااااااااااااا؟
  7. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خدارو شكر:D سلام خوبي؟ سلام ممنون سلام خوش اومدي. سلام سال نو شمام مبارك
  8. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    منم نيومده ميخوام برم خدانگهدار
  9. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام خدافظ:D
  10. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام .آره همينطور . آخه 13 بدر عوارض بعدي داره نميدونستي ؟
  11. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام . حالا ميفهمم چرا امروز همه حالشون بده نگو از .....
  12. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه درمانگاهه مجازي تو باشگاه را بندازيم بد نميشه چون منم الان طبق معمول سرم درد ميكنه
  13. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    اااااااااااااااا چي شده مگه ؟ چرا حالت بده؟
  14. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    ميبينم كه امروز رو شماها هم نرفتيد يوني. سلام
  15. E

    چرا شیعه چرا سنی؟

    سلام . من شيعه ام .ميخوام جواب سوالتو كمي مذهبي كنم :به نظر من وقتي من مسلمونمو حضرت محمد رو به عنوان پيامبر اسلام قبولشون دارم بايد مطيع امرشون تو غدير خم باشم . البته من فقط نظرمو گفتمو به دوستاي سني مون توهين نمي كنم.
  16. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    شب توام بخير با اجازه بزرگترا منم ميخوام برم .خوباي رنگين كموني ببينيد.
  17. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    يه سري بزن .ولي فكر نكنم .فردا كلاس ما كه تشكيل نميشه يعني شهرستانيا گفتن نميان بخاطر اين ماهم نميريم ... شبت بخير
  18. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    خوش بحالتون واسه چييييييييييييييييي نداريد ؟
  19. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    فكر كنم حالا يه ليوان پر آب قند لازم داره .
  20. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من حوصلم سر رفت :redface:
بالا